Vægtstatus

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vægtstatus
Hej alle

Så har jeg tabt i alt 1,5 kg (ifølge min analoge vægt). Jeg er meget tilfreds, og det kører rigtig godt for mig lige for tiden. Jeg savner ikke noget, jeg nyder bare, at jeg er så stærk! Jeg vejer nu 86,5 kg, og glæder mig til at komme under de 85 (og endnu mere til under de 80).

Hav en god dag!
18 år4. april 2006 kl. 07:34
re: Vægtstatus
Tillykke, Det er dejligt at høre at det bare køre for dig og at .
du ikke savner noget. Det er sådan det skal være og det giver også selvtillid

Ha`selv en god dag.
18 år4. april 2006 kl. 08:38
re: Vægtstatus
Tillykke Tangplante
Dejligt at det kører godt..........giver yderligere energi, så det kører bedre......dejligt at komme i en positiv cirkel.

De bedste ønsker fra snartslank
18 år4. april 2006 kl. 09:36
re: re: Vægtstatus
Hej Tangplante

Også tillykke fra mig. Godt gået. Ja, det var jo så halvvejs til de 85, så dem når du også snart :-)

Knus Anna
18 år4. april 2006 kl. 15:54
re: re: re: Vægtstatus
Hej Tangplante!

Flot med vægttabet, giv dig selv et skulderklap for det, ikke også...Og fortsæt så den gode, sunde linie, så skal du snart komme under 85.

Knus fra Mulde
18 år5. april 2006 kl. 23:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });