#2 af trinegrue
Op på hesten igen!!!
Du læser en tråd i debat > vægttabtrinegrue
Op på hesten igen!!!
Hej jk!
Jeg er også lige blevet færdig med mine eksamener og er klar til at starte igen :)
Jeg er pt. på 83,6 og skal tabe mig 20 kg.
Jeg har smidt 400 gram siden i mandags, hvor jeg startede igen!
Min motivation er helt klart at der nu er ferie, overskud og MASSER tid til at fokusere på motion og sund kost! Samtidig så vil det bare være vildt fedt, hvis jeg kan 'vende tilbage' efter sommeren og være 10 kg tyndere :)
Jeg er også lige blevet færdig med mine eksamener og er klar til at starte igen :)
Jeg er pt. på 83,6 og skal tabe mig 20 kg.
Jeg har smidt 400 gram siden i mandags, hvor jeg startede igen!
Min motivation er helt klart at der nu er ferie, overskud og MASSER tid til at fokusere på motion og sund kost! Samtidig så vil det bare være vildt fedt, hvis jeg kan 'vende tilbage' efter sommeren og være 10 kg tyndere :)
14 år30. juni 2010 kl. 12:09
SiriS (slettet)
re: Op på hesten igen!!!
Held og lykke, I to! God sommer!
14 år30. juni 2010 kl. 13:01
jk (slettet)
Mange tak Siri
De lyder lidt som om vi er i samme båd, måske kunne vi bruge hinanden som støtte og motivation ;) Selvom det lyder som om du allerede er godt på vej.. Jeg har os et ønske om at være lettere når sommeren er over, men samtidig ved jeg også at så må jeg virkelig tage mig sammen, for tager altid lidt nemmere på her om sommeren- fordi jeg nemmer bliver fristet af god gril mad, is osv.
De lyder lidt som om vi er i samme båd, måske kunne vi bruge hinanden som støtte og motivation ;) Selvom det lyder som om du allerede er godt på vej.. Jeg har os et ønske om at være lettere når sommeren er over, men samtidig ved jeg også at så må jeg virkelig tage mig sammen, for tager altid lidt nemmere på her om sommeren- fordi jeg nemmer bliver fristet af god gril mad, is osv.
14 år30. juni 2010 kl. 22:51
SiriS (slettet)
Lige et indskud: Om sommeren er der også nemmere adgang til udfoldelser i det fri, så udnyt at det er nemmere at tage sig sammen til at gå en tur i det dejlige vejr, spille frisbee med ungerne om aftenen, cykle til arbejde og alt det der.
14 år1. juli 2010 kl. 07:39
Sidste år, fra november til marts lykkes det mig at tabe 20kg imens jeg var sýgemeldt, men da jeg skulle genoptage min uddannelse og begynde at tænke på alle de eksamener der skulle beståes, havde jeg ikke det samme overskud til at tabe mig. Jeg har forsøgt at holde vægten, ved at passe på hvad jeg spiser og dyrke lidt motion når jeg havde tid.
Men jeg har nu alligevel taget 2,5kg på, jeg vejer idag 82,5 og ønsker at tabe mig 15-20kg mere, så ville jeg være godt tilfreds. Jeg håber at I kan støtte mig og komme med nogle gode råd! Tak for et dejligt forum, hvad skulle jeg ha´gjort uden jer.