Mandag og vejedag

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mandag og vejedag
Så blev det mandag og jeg er næsten rask igen... næsten!!
Tak for jeres søde hilsner, det luner når man ligger og har det rigtig skidt!

Jeg plejer aldrig at tabe mig når jeg er syg for jeg spiser og drikker næsten som jeg skal, da jeg altid har fået banket ind i hovedet at det er den hurtigste måde at blive rask på.
Motion er det ikke blevet til hele ugen da jeg jo bare har ligget og gloet under en dyne, men alligevel sagde vægten minus 1,4 kg, så lidt har den sygdom vidst alligevel taget på mig.

Knuser fra Fifmikkel som håber hun bliver 100% rask til på lørdag.
18 år3. april 2006 kl. 11:22
re: Mandag og vejedag
Det var flot.
Det er jo bare det ved det at når vægttabet skyldes sygdom vil kroppen have det igen, så det er nu du skal mobilisere al din viljestyrke.
18 år3. april 2006 kl. 12:27
re: re: Mandag og vejedag
Hej Fifmikkel!

Flot med vægttabet, -men bliv nu ikke alt for trodsig, hvis vægten er steget lidt igen, når du er helt rask igen, vel. Som Kirsten si'r så er det DER du skal samle al styrken og klø på med kosten igen.. ;o)

Fortsat god bedring, håber snart du er på toppen igen..

Knus fra Muldebeerg
18 år4. april 2006 kl. 02:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });