Jeg tænker at det er væske. Prøv at komme op og spise det som madital siger at du minimum har behov for. Du vil nok tage lidt mere på før det begynder at vende igen.
Hvis man får meget få kalorier og især for lidt protein, så kan der opstå hungerødem. Dvs at kroppen binder en masse væske.
Mht til motion så vil jeg foreslå dig at lave nogle mave- og rygøvelser, så du får dig bevæget, men samtidig skåner dit ben. Prøv at kigge her på i forms hjemmeside (et forældet link til iform.dk er blevet fjernet)
#2 af rdrd (slettet)
Jeg har taget 200g paa om dagen hver dag i den forloebende uge til trods for at jeg spiser mindre end 1.000 kcal om dagen!
Ca. 1/3 at min mad er raakost som jeg smaaspiser af naesten hele tiden, saa man skulle ikke tro min stofskifte faar lejlighed for at gaa istaa.
I omkr. halvanden mdr.s tid op til for en uge siden spiste jeg mell. 500 og 800 kcal. dagl., hvilket afstedkom at jeg tabte mig godt og vel 1,5kg om ugen.
.......
Jeg spiser mindre end 1.000 kcal om dagen (faktisk ligger jeg snarere paa omkr. 900 kcal dagl.), saa jeg kan ikke rigtigt se hvad mere jeg kan goere ... for hvis jeg spiser mindre vil jeg da faa for lidt naering, selvom jeg tager kost-tilskud, ikke?
Jeg roer mig en hel del mere end jeg gjorde foer jeg begyndte at tabe mig. - Jeg er invalid, saa det er slet ikke saa meget som jeg gerne ville have, men det er stadigt en del mere end tidligere.
Hvis jeg saa bare havde hoert om noget lignende fra andre, saa ville det da i det mindste ikke laengere vaere helt saa underligt. - Derfor, hvis der er nogen af Jer der har oplevet - el. hoert om - noget som det jeg her oplever vil det vaere en meget stor hjaelp om I vil skrive et par ord.
... Tak for input paa forhaand! ... '^L^,
VH Ywon.