Fantastisk dag

Du læser en tråd i debat > vægttab

Fantastisk dag
Hej alle

Tak for alle de gode råd. Jeg havde bare en super dag i går, hvor jeg bare spiste alt det rigtige, og det har virkelig givet mig modet tilbage. Det lyder måske lidt dumt, men at jeg kan klare én dag, betyder jo, at jeg også kan klare alle de andre!

Tror måske bare det handlede om at komme i gang igen - jeg er i hvert fald klar. Det er jo oppe i mit hoved det sker... Jeg skal bare være bedre til at overbevise mig selv om, at ALT tæller... Ellers er jeg god til at tænke: alt eller intet, selvom min fornuft sagtens kan se, at det er løgn!

God slankedag i dag! - Skla på restaurant i aften, men jeg ved der er tag selv bord, så jeg forsyner mig fornuftigt - primært i salatbaren!!
18 år1. april 2006 kl. 10:13
re: Fantastisk dag
Hey skidegodt Tangplante. Fortsæt sådan. Fedt, at du har fundet motivationen frem igen. Og god tur i byen i aften :-)

Knus Anna
18 år1. april 2006 kl. 13:29
re: re: Fantastisk dag
Hey Tangplante!

Bare klø på og udnyt at motivationen er helt i top! Så klarer du den også når fristelserne ind imellem vil dukke op, ikke sandt..
Jeg har været i gang (sådan for alvor) i en måned snart og jeg er stadig dejligt motiveret. Det gi'r jo lige lidt ekstra, når man får lov at se vægten dale lige så stille, ikke sandt..

Knus fra Mulde
18 år2. april 2006 kl. 14:24
re: re: re: Fantastisk dag
Ja, og det gode humør og motivation fortsætter...

I havdre ret - jeg skulle jo "bare" lige i gang igen :-)

Min vægt er sådan en gammeldags analog ting, så mit vægttab ses ikke så nemt i 100g i hvert fald...
Men jeg er sikker på, at den går nedad, så dygtig jeg er!!

1000 tak for opbakningen - det hjælper virkelig!
18 år3. april 2006 kl. 09:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });