#2 af bruger slettet
Marias fredagsvejning
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Marias fredagsvejning
Hej Maria
Hvor er det bare flot! 16,5 kg er jo bare super.
Og hvor er din kæreste altså bare sød :-)
Hvor er det bare flot! 16,5 kg er jo bare super.
Og hvor er din kæreste altså bare sød :-)
18 år1. april 2006 kl. 11:47
annap (slettet)
re: re: Marias fredagsvejning
Hej Maria
Superflot. Og forstår, at det motiverer dig, at du snart har tabt 20 kilo, så lad nu være med at kaste dig ud i brødspisning ikke :-)
Supersød kæreste, du har.
Og hold så op med at spekulere. Hvis badekåben ikke passer, så får du sgu da bare en anden :-) Nyd opholdet og lad være med at tænke negative tanker på forhånd. Det bliver da en super oplevelse.
Knuser Anna
Superflot. Og forstår, at det motiverer dig, at du snart har tabt 20 kilo, så lad nu være med at kaste dig ud i brødspisning ikke :-)
Supersød kæreste, du har.
Og hold så op med at spekulere. Hvis badekåben ikke passer, så får du sgu da bare en anden :-) Nyd opholdet og lad være med at tænke negative tanker på forhånd. Det bliver da en super oplevelse.
Knuser Anna
18 år1. april 2006 kl. 13:28
Muldebeerg
re: re: re: Marias fredagsvejning
Hej Maria!
KÆMPE STORT TILLYKKE og et lille kram fra mig til dig, med det flotte vægttab. -Der kan du se, man kan godt "tillade sig selv" at skeje lidt ud, men kun en sjælden gang..-så længe man kommer tilbage på hesten igen, så viser resultaterne sig alligevel...Det er super flot og jeg synes du fortjener at nyde opholdet på Skodsborg i fulde drag. Nyd at du har smidt over 16 kg., nyd at du har en vidunderlig kæreste, der endda også gerne vil forkæle dig og nyd at I skal ha' en hel weekend bare Jer 2 i behagelige omgivelser...Du fortjener det!
;o) Knus fra Muldebeerg
KÆMPE STORT TILLYKKE og et lille kram fra mig til dig, med det flotte vægttab. -Der kan du se, man kan godt "tillade sig selv" at skeje lidt ud, men kun en sjælden gang..-så længe man kommer tilbage på hesten igen, så viser resultaterne sig alligevel...Det er super flot og jeg synes du fortjener at nyde opholdet på Skodsborg i fulde drag. Nyd at du har smidt over 16 kg., nyd at du har en vidunderlig kæreste, der endda også gerne vil forkæle dig og nyd at I skal ha' en hel weekend bare Jer 2 i behagelige omgivelser...Du fortjener det!
;o) Knus fra Muldebeerg
18 år2. april 2006 kl. 14:22
Men det var ikke så skidt alligevel.. Jeg havde tabt det 1.5 kg jeg havde taget på plus 800 g. Så alt i alt har jeg nu tabt 16.5 kg. Det er dejligt. Jeg nærmer mig nu de tyve tabte kg... Det giver helt klart motivation til at fortsætte.
Kæresten og jeg har været sammen i tre år her til april og sørme om ikke han har planlagt et spaophold for os på Skodsborg.. Det glæder jeg mig til. Selv om jeg er lidt blufærdig med min store krop. Men de ansatte har vel set lidt af hvert... I brevet fra dem stod der, at der ligger bløde badekåber på værelset til os, til brug i spaområdet. Tænk hvis jeg ikke kan passe badekåben... Mærkelige tanker at få når det altoverskyggende burde være glæden over hans overraskelse til mig...
Her til morgen har jeg en frygtelig kvalme... Er lidt nervøs for om det kan kaste mig ud i brødspisning m.m. i forsøg på at få kvalmen væk...
God weekend til alle...
Maria