øvøv

Du læser en tråd i debat > vægttab

øvøv
Ville bare lige skrive hvorfor jeg ikke er så vildt aktiv herinde i denne uge, ligger herhjemme i sengen med halsbetændelse og influenza på een gang, det er virkelig træls!!
Har slet ikke kræfter til at tænke på hvad jeg propper i munden, for jeg skal trods alt stadig kunne være der lidt for begge unger mens manden er på arbejde.
Ja hold da op det lyder som en dårlig undskyldning *ss* Men øv altså, overskudet til projekt vægttab er bare helt væk lige nu.

Knus
18 år31. marts 2006 kl. 14:23
re: øvøv
Hej Fifmikkel

Nej hvor synd, du er blevet syg. Det er bare rigtig surt.

Og når det så er sagt, så hold igen ikke. Ikke noget med at grovæde i alt muligt, fordi du har ondt af dig selv, vel :-)

Det lyder som en dårlig undskyldning, men selvfølgelig er det ikke det, og selvfølgelig har du ikke noget overskud. Men brug det nu alligevel ikke for at undskylde, at du lige kommer til at spise .......... Du vil bare være så sur på dig selv bagefter.

Op med humøret. Det varer ikke ret mange dage, så er du på benene igen, så du kan fortsætte projektet.

God bedring.

Anna
18 år31. marts 2006 kl. 16:13
re: øvøv
God bedring fra mig også. Jeg synes man plejer at tabe sig lidt ved sygdom - selvom det ikke er sundt vægttab.

Hilsen Asta Elise
18 år31. marts 2006 kl. 19:15
re: re: øvøv
Også god bedring herfra.
Hvis du har halsbetændelse og influenza giver det vel sig selv, så har du vel ikke lyst til så meget. Det bliver værre når du begynder at blive rask. Jeg synes at når man har været syg og måske tabt sig lidt p.g.a. det, så kræver kroppen at få ny næring, og så gælder det at spise det rigtige.

overskuddet til vægttabet skal nok komme igen, når du er helt frisk.
18 år31. marts 2006 kl. 23:30
re: re: re: øvøv
Hej Fifmikkel!

Rigtig god bedring til dig. Forsøg at begrænse det usunde og tag så ellers bare fat igen, når du er frisk...-Du skal nok komme efter det ;o)

Knus fra Mulde
18 år2. april 2006 kl. 14:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });