Ikke desperat mere

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ikke desperat mere
Jeg har tabt halvdelen af de 10 kg jeg ønskede, og nu næsten er nede på den vægt jeg har haft størstedelen af mit voksenliv (som altid har været 4-5 kg for meget). Den sidste måneds tid har jeg faktisk følt mig slank, og jeg kan konstatere at jeg ikke længere desperat over min vægt, som før bare steg. Man kan sige meget om hvor meget vi skal lade os styre af vores vægt, men følelsen af at være herre over situationen kan absolut kun være sund.

Jeg er overbevist om at de sidste kilo forsvinder i løbet af de næste 3-5 måneder uden anstrengelse. Jeg har ikke travlt længere. Det er en god følelse.
14 år18. juni 2010 kl. 08:11
re: Ikke desperat mere
Godt gaaet Siri, det vigtigste er at vaere tilfreds med sig selv og sin egen indsats!! Jeg tror ogsaa du har aendret dine vaner - saa bevidst- at de sidste kilo kommer naermest af sig selv.
God weekend.
14 år18. juni 2010 kl. 08:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });