En taberven???

Du læser en tråd i debat > vægttab

En taberven???
Hej, jeg er ny her, og har flere gange forsøgt at tabe mig, men jeg magter det ikke selv. Jeg har brug for en taber-ven :-)
Måske en der vejer det samme som mig, som også godt vil veje 10-15 kg mindre;)
er 173 og vejer 80,4 kg. Målet i fremtiden er 65 kg. Pr. 1 juli er målet ca 76,4 kg.

Håber der er nogle der svarer;-)
14 år13. juni 2010 kl. 00:36
re: En taberven???
Hejsa,

Tillykke med din beslutning om at komme herind!

Jeg skal ned på 65 kg også, vejer lige nu omkring 78 kg, så jeg har ca. lige så langt som dig!

Hvis du har lyst er vi en lille gruppe på msn der snakker sammen. Vi snakker faktisk dagligt sammen, gerne flere gange om dagen, for lige ta hører de andre, om de nu spiser sundt og dyrker motion. Det er en skide god gruppe, for hvis man har lyst til noget usundt, så tænder man bare computeren, og vupti, så er der opbakning ti at lade være!

Hvis du har lyst kan du skrive din msn her i, så kan jeg tilføje dig gruppen!

Held og lykke med vægttabet!
14 år13. juni 2010 kl. 07:58
re: Endnu en taberven???
Hej!
Jeg har også lige meldt mig til herinde og jeg synes msn-gruppen lyder som en god hjælp til at holde sig fra det usunde! Må jeg være med??
Vh.
14 år13. juni 2010 kl. 17:30
Ja da, ALLE må være med:-)

Bare skriv jeres msn heri, så skal jeg nok tilføje jer gruppen!
14 år13. juni 2010 kl. 18:36
Ih, jeg vil også gerne være med - jeg vil også gerne tabe mig, men er nu ikke så fokuseret på hvad vægten siger, mere interesseret i at tabe cm.... Har lige det berømte par jeans jeg gerne vil i igen :) Og ku i den grad godt bruge nogen, til at minde mig om, hvor meget jeg vil glæde mig over resultatet, hvis jeg får trænet, holdt mig fra slik mv.
mariesigne@hotmail.com
14 år13. juni 2010 kl. 18:46
Hej.
Jeg vil også gerne være med. Jeg vejer 80,9 kg og skal også ned på 65 kg engang med tiden. Mit mål er 70 kg inden den11. dec.
mettepost@privat.dk
14 år13. juni 2010 kl. 19:53
hej. jeg sad lige og læste dette indlæg og er faldet over den der msn gruppe før i en anden tråd, så ku godt tænke mig at være med. hvis der stadig er plads til flere.
slanke.louise89@gmail.com
14 år13. juni 2010 kl. 20:22
lige en rettelse til min email.
slanke-louise89@hotmail.com
14 år14. juni 2010 kl. 01:15
Må jeg også være med?

er kommet op på 77,5 efter at jeg holdt op med at amme, er kun 160cm høj så er alt for meget, er også begyndt at have skide ondt i ryggen igen, så vil meget gerne med.

susanne.jepsen@hotmail.com
14 år14. juni 2010 kl. 15:17
jeg har ikke msn. er det let at oprette??
14 år14. juni 2010 kl. 16:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });