#2 af lilja (slettet)
Så er det jo ikke så underligt!
Du læser en tråd i debat > vægttablilja (slettet)
re: Så er det jo ikke så underligt!
Ja 1800 kcal er ikke meget, godt du er blevet så glad for al den motion du går og dyrker, så skal der nok blive plads til lidt godter indimellem :)
14 år10. juni 2010 kl. 14:49
rdrd (slettet)
Ja, godter skal der nok blive plads til. Blev ærlig talt lidt overrasket da jeg kom hjem fra min løbetur i tirsdags og min mand sagde: "Så er du kun 5 km fra en halvmaraton". Sådan havde jeg ikke lige selv tænkt på det.
Jeg synes bare det er så fedt at være blevet så fit! Hvorfor kunne jeg dog ikke have fundet ud af at det var dejligt at løbe noget før?
Jeg synes bare det er så fedt at være blevet så fit! Hvorfor kunne jeg dog ikke have fundet ud af at det var dejligt at løbe noget før?
14 år10. juni 2010 kl. 15:03
lilja (slettet)
Jeg bukker mig for dig - jeg hader virkelig hader at løbe :) Men er imponeret over den viljestyrke :)
Hellere glæde sig over, hvor flot du er kommet igen med løb og motion end ærgre sig ... :) Ikke os :)
Hellere glæde sig over, hvor flot du er kommet igen med løb og motion end ærgre sig ... :) Ikke os :)
14 år10. juni 2010 kl. 17:04
bruger slettet
du er sgu da sej ... 5 km til en halvmarathon ... go for it
14 år10. juni 2010 kl. 23:58
Så er det jo ikke så underligt, at jeg tog alt det vægt på efter jeg havde tabt mig med ddv. Jeg kan jo slet ikke spise så meget som jeg troede jeg kunne.
Jeg er spændt på hvad ligevægtsindtaget kommer til at være, når jeg er færdig med at tabe mig om 5 kilo.
En ting er i hvert fald sikkert! Jeg vil blive ved med at røre mig ligeså meget som jeg gør nu, for ellers kommer jeg da aldrig til at kunne spise alt det dejlige mad jeg gerne vil spise :-)