hvem der bare kunne knække koden..
Du læser en tråd i debat > vægttabAnonym
re: hvem der bare kunne knække koden..
Hej Anine
Jeg vil anbefale dig at prøve weight watchers program. Jeg kunne heller ikke få vægt konsulenternes program til at fungere for mig, men med weight watchers er det gået godt. Jeg bliver mæt, kan får lidt af det jeg gerne vil have uden at føle jeg "falder i" - jeg regulerer selv i løbet af ugen, så jeg har "noget at gøre godt med " i weekenden.
Jeg har en teenage datter der også følger programmet. Vi taber mellem 500 - 900 g pr uge.
Pøj pøj
Jeg vil anbefale dig at prøve weight watchers program. Jeg kunne heller ikke få vægt konsulenternes program til at fungere for mig, men med weight watchers er det gået godt. Jeg bliver mæt, kan får lidt af det jeg gerne vil have uden at føle jeg "falder i" - jeg regulerer selv i løbet af ugen, så jeg har "noget at gøre godt med " i weekenden.
Jeg har en teenage datter der også følger programmet. Vi taber mellem 500 - 900 g pr uge.
Pøj pøj
18 år28. marts 2006 kl. 21:32
Asta Elise (slettet)
re: hvem der bare kunne knække koden..
Hvis du ikke har mod på ww, kan det måske hjælpe at skrive maddage herinde. Når du kun vejer 5 kg for meget, er det sikkert nok at skifte kage og hvidt brød ud med rugbrød i dagligdagen. Hvis du kan holde dig fra alle tomme kalorier i en periode, skal der nok komme gang i vægttabet.
18 år29. marts 2006 kl. 08:53
anine (slettet)
re: re: hvem der bare kunne knække koden..
Hej Asta Elise, jeg tror du har ret i hvad du skriver; WW bliver for struktureret, og så opgiver jeg på halvvejen, hvorimod en udelukkelse af hvidt brød, kager o.lign nok burde være det, jeg skal fokusere på. Jeg er sikker på, at ww effektiv for nogen, blot ikke mig. Det er ikke mærkeligt, at der netop findes så mange forskellige typer "diæter/kure", i forhold til at vi jo netop er så forskellige som mennesker. Jeg plejer at kunne tabe de irriterende kilo uden de større problemer (efter jul og lign), men denne gang har de sat sig bedre fast, og det skal jeg lige forholde mig til..
18 år29. marts 2006 kl. 18:19
Nu må det altså være min tur til at få lidt sympati(!): Har siden januar kæmpet med en vægt på 70 kg, der i stedet skulle ligge på 64-65 kg. Uanset hvad jeg gør, har vægten lagt sig godt og solidt til rette, og det er til at blive modløs over; alt mit tøj sidder lige præcis så bulet, at man tænker på en hjuldamper.... Syntes godt at jeg kender fælderne, men falder alligevel i. Når jeg hører om vægtvogterne, der anbefaler 30 g brød morgen, 30 g brød middag + en masse grøntsager (forkortet, kender deres koncept for en hel dag) kan jeg bare ikke blive mæt nok, og så hopper jeg i ædefælden. Kan konsumere meget mere brød end de par 30 gram.. Spiser ikke kød men fisk. suuk.. lidt opmuntring tak....
mvh Anine