#2 af Baby (slettet)
så skete det - om min maveskindsreduktion
Du læser en tråd i debat > vægttabBaby (slettet)
re: så skete det - om min maveskindsreduktion
Hejsa snartslank
Tillykke med reduktionen :-)
De sidste 10 år har jeg også drømt om at få fjernet maveskind som kom efter min første graviditet, men det er kun blevet ved tanken.
Håber du bliver rigtig glad for det.
Hilsen
Baby
Tillykke med reduktionen :-)
De sidste 10 år har jeg også drømt om at få fjernet maveskind som kom efter min første graviditet, men det er kun blevet ved tanken.
Håber du bliver rigtig glad for det.
Hilsen
Baby
18 år28. marts 2006 kl. 15:00
annap (slettet)
re: re: så skete det - om min maveskindsreduktion
Hejsa slanke
Skidegodt. Selvom du er øm og føler dig indespærret. Håber det går rigtig godt for dig og at du snart er helt ovenpå igen :-) Glæder mig til at høre om resultatet, når hævelserne er forsvundet.
Knuser
Anna
Skidegodt. Selvom du er øm og føler dig indespærret. Håber det går rigtig godt for dig og at du snart er helt ovenpå igen :-) Glæder mig til at høre om resultatet, når hævelserne er forsvundet.
Knuser
Anna
18 år28. marts 2006 kl. 16:24
Muldebeerg
Hej Snartslank!
Tillykke med reduktionen, -dejligt at få "sin mave igen", er det ikke? Forstår godt du tænker meget over hvad du spiser nu og fremover, -det har jo også haft en del omkostninger for dig hidtil, ikke sandt...Dejligt at motivationen også er der, jeg er sikker på du bliver superflot til sommer, når du er "helet" og har smidt korsettet igen.. ;o)
Knus fra Muldebeerg
Knus fra Muldebeerg
18 år2. april 2006 kl. 13:25
Jeps - jeg tabte simpelthen 1kilo den dag jeg blev opereret, så meget skind havde jeg der sad løst a la "overhævet dej" lige midt på maven.
Nu en uge senere sidder jeg atter herhjemme og læser alle jeres indlæg - godt at det går godt for jer ;-)
Jeg er overstadig glad, har ondt i mit maveskind, føler mig indespærret i "korsettet" jeg skal bruge i 3 mdr. , har store hævelser, kan ikke sove................
EN TING VED JEG DOG: jeg passer ekstra på hvad jeg spiser nu - fik min mave efter en fødsel, men ved nu at så slank og fin som jeg bliver vil og skal jeg holde ved lige ( han har lavet talje på mig). Har derfor en kæmpe motivation til kun at spise det jeg har godt af. Har endog været uda at gå en tur i dag. Bare 500 meter men lidt har vel også ret.
knus til jer alle fra
snartslank ( der er blevet slank)