#2 af SiriS (slettet)
Min graviditet lykkedes ikke
Du læser en tråd i debat > vægttabSiriS (slettet)
re: Min graviditet lykkedes ikke
Jeg er ked af det for dig. Det er ærgerligt - og hårdt, som du skriver. Du må endelig være ekstra god ved dig selv i den kommende tid. Gøre ting som er godt for dig. Som DU synes føles godt!
Kram fra Siri
Kram fra Siri
14 år7. juni 2010 kl. 23:46
sanne38 (slettet)
Søde Nemiu..
Er så ked af det for dig :-(
Det er godt nok trist! Havde gået og glædet mig på dine vegne.. øv :-(
Håber du kommer ovenpå igen, og at du klare din eksamen super godt!
Som SiriS skriver, så vær god ved dig selv. Du fortjener det bedste, - husk på det!
Du må endelig sige til hvis du har brug for at snakke..
En kæmpe krammer fra mig til dig!
Er så ked af det for dig :-(
Det er godt nok trist! Havde gået og glædet mig på dine vegne.. øv :-(
Håber du kommer ovenpå igen, og at du klare din eksamen super godt!
Som SiriS skriver, så vær god ved dig selv. Du fortjener det bedste, - husk på det!
Du må endelig sige til hvis du har brug for at snakke..
En kæmpe krammer fra mig til dig!
14 år8. juni 2010 kl. 00:21
Kaela
Min dybeste sympati går til dig. Jeg er virkelig ked af det på dine vegne - håber du holder humøret oppe og håber virkelig det lykkes for dig næste gang :)
Min svigerindes bror og hans kæreste venter endelig barn efter, de har prøvet i 6 år, så det er slet ikke umuligt. Bare klø på, hold humøret højt og vid, at der er mennesker, der sender dig masser af positive tanker :)
Min svigerindes bror og hans kæreste venter endelig barn efter, de har prøvet i 6 år, så det er slet ikke umuligt. Bare klø på, hold humøret højt og vid, at der er mennesker, der sender dig masser af positive tanker :)
14 år8. juni 2010 kl. 00:45
rdrd (slettet)
Åh, det var ærgeligt.
Selvom det er en ringe trøst, så er det som regel fordi der er noget galt med babyen at det ender sådan. Jeg selv er resultatet af graviditet nr 2 efter en spontan abort. Så hvis ikke min mor havde gået igennem det samme som du gør nu, så var jeg aldrig blevet til.
Lige nu er det hårdt, men når først du er gravid igen og I sidder med det lille vidunder, der bliver resultatet af det, så overskygger glæden langt den sorg I føler nu.
Held og lykke med at forsøge igen, når tiden er inde.
Selvom det er en ringe trøst, så er det som regel fordi der er noget galt med babyen at det ender sådan. Jeg selv er resultatet af graviditet nr 2 efter en spontan abort. Så hvis ikke min mor havde gået igennem det samme som du gør nu, så var jeg aldrig blevet til.
Lige nu er det hårdt, men når først du er gravid igen og I sidder med det lille vidunder, der bliver resultatet af det, så overskygger glæden langt den sorg I føler nu.
Held og lykke med at forsøge igen, når tiden er inde.
14 år8. juni 2010 kl. 07:56
Stronger (slettet)
Vil tilslutte mig de andre og sige, hvor er det trist!
Men som rdrd siger, noget var galt. Jeg har selv aborteret 2 gange i streg, så jeg kan virkelig føle med dig, det er det hårdeste jeg nogen sinde har prøvet i mit liv!
I dag sidder jeg med den skønneste raske datter på 6 mdr. Jeg troede aldrig det ville lykkedes os.
Stort kram til dig, håber i kommer igennem den hårde tid!
Men som rdrd siger, noget var galt. Jeg har selv aborteret 2 gange i streg, så jeg kan virkelig føle med dig, det er det hårdeste jeg nogen sinde har prøvet i mit liv!
I dag sidder jeg med den skønneste raske datter på 6 mdr. Jeg troede aldrig det ville lykkedes os.
Stort kram til dig, håber i kommer igennem den hårde tid!
14 år8. juni 2010 kl. 10:28
bruger slettet
Tak for alle jeres søde ord og tanker :-) det varmer, iog det er rart at høre fra andre, der har været i samme situation, at der er håb for at det lykkes igen.
14 år8. juni 2010 kl. 13:28
lilja (slettet)
Jeg er ked på dine vegne, det er hårdt at abortere... jeg har selv prøvet at abortere spontant 2 gange. Heldigvis blev jeg hurtigt gravid igen og har i dag min dejlige datter på 2½ år. :)
Pas godt på dig selv !
Pas godt på dig selv !
14 år8. juni 2010 kl. 18:59
bruger slettet
Det gør mig ondt at høre. Har ikke selv prøvet det, men kunne forestille mig at det er vanvittig hårdt. Håber alt det bedste for dig.
Knus Karin
Knus Karin
14 år8. juni 2010 kl. 19:08
riebech (slettet)
Det er synd for dig og din familie at i nu skal igennem dette her. Heldigvis har du nogen at dele det med og det vil hjaelpe dig.
Jeg har ogsaa selv vaeret det igennem, men vi havde allerede Thea paa det tidspunkt, saa det var maaske lidt nemmere for os at acceptere det. Jeg blev meget hurtig gravid igen, og det skal ogsaa nok lykkes for jer.
Mit raad vil dog vaere at foelge de anbefalede 2 mdrs "ventetid", for det vil vaere det bedste for din krop. Det gjorde jeg ikke og graviditeten lykkedes, men det var ikke nogen nem tid. Min krop var ganske enkelt udtaerrret og jeg havde ingen energi i det meste af graviditeten modsat foerste gang hvor jeg kunne klare alt!!
Held og lykke med det hele.
Mvh Rie
Jeg har ogsaa selv vaeret det igennem, men vi havde allerede Thea paa det tidspunkt, saa det var maaske lidt nemmere for os at acceptere det. Jeg blev meget hurtig gravid igen, og det skal ogsaa nok lykkes for jer.
Mit raad vil dog vaere at foelge de anbefalede 2 mdrs "ventetid", for det vil vaere det bedste for din krop. Det gjorde jeg ikke og graviditeten lykkedes, men det var ikke nogen nem tid. Min krop var ganske enkelt udtaerrret og jeg havde ingen energi i det meste af graviditeten modsat foerste gang hvor jeg kunne klare alt!!
Held og lykke med det hele.
Mvh Rie
14 år9. juni 2010 kl. 09:30
Jeg er så ked af det, det er virkelig hårdt.
Heldigvis ser det ud til at jeg kan tage min eksamen som re-eksamen, så jeg vil bruge tiden på at finde mig selv igen og holde sammen på min familie. Der ud over vil jeg se om jeg ikke kan tabe et par kilo mere og komme i form, der skal alligevel gå 2 måneder før vi kan forsøge igen.
Jeg ville bare lige dele det med jer, jeg har ikke været så aktiv på det sidste pga graviditeten, men vil se om jeg ikke genoptage mit vægttab igen.