#2 af mia_duberg (slettet)
Lidt støtte tak:)
Du læser en tråd i debat > vægttabmia_duberg (slettet)
re: Lidt støtte tak:)
2,4kg er jo også noget :) Glæd dig over at det ikke er gået den anden vej.
Jeg kender godt det med at når man er er i byen eller sammen med vennerne så går det lidt galt, men så må man bare prøve at skrue langsomt ned for tingene, drikke bare lidt mindre end man plejer i byen, og spise lidt mindre slik i biografen, elle rmåske gå over til slikposer istedet for bland-selv.
Og hvis du føler du skal en masse som indebærer usunde ting, så tag en ekstra omgang motion!
Jeg kender godt det med at når man er er i byen eller sammen med vennerne så går det lidt galt, men så må man bare prøve at skrue langsomt ned for tingene, drikke bare lidt mindre end man plejer i byen, og spise lidt mindre slik i biografen, elle rmåske gå over til slikposer istedet for bland-selv.
Og hvis du føler du skal en masse som indebærer usunde ting, så tag en ekstra omgang motion!
14 år2. juni 2010 kl. 10:22
sqzee (slettet)
2,4 kg på 2 uger? Det er da smadderfint. Jeg har tabt 18 kg i alt og jeg har da nogle gange været en måned om at smide 1 kg eller endda mindre. Hvis du forsætter sådan tæller det virkelig op, tro mig :)
14 år2. juni 2010 kl. 13:26
pindsvinet (slettet)
Tak for de søde beskeder:) Det var lige hvad jeg havde brug for! Jeg ved godt at jeg ikke har meget tålmodighed, men det bliver jeg vist nødt til at arbejde på.
Men det er også svært, når de første kilo ryger hurtigt af, og man så bagefter oplever at vægten flader ud:( Er der andre der har prøvet noget lignende?
Men det er også svært, når de første kilo ryger hurtigt af, og man så bagefter oplever at vægten flader ud:( Er der andre der har prøvet noget lignende?
14 år2. juni 2010 kl. 15:10
lilja (slettet)
2,4 kilo på kun 2 uger ?? Det er da rigtig flot :)
Vægten kan sagtens ligesom tage nogle spring, så længe du spiser mindre end du har behov for, så skal det din vægt nok falde efterhånden :)
Vægten kan sagtens ligesom tage nogle spring, så længe du spiser mindre end du har behov for, så skal det din vægt nok falde efterhånden :)
14 år2. juni 2010 kl. 18:54
pindsvinet (slettet)
Argh! Vejede mig i morges og vægten var steget! Kan det skyldes at jeg styrketrænede igår? For jeg har virkelig ikke rørt noget usundt, og der har været et solidt kalorie underskud hver dag... Må hellere løbe en tur idag for at komme det sidste kilo til livs!
14 år3. juni 2010 kl. 07:27
Foss (slettet)
Det behøver det ikke at være.
Vægten svinger, og man kan især se det, hvis man vejer sig hver dag.
Prøv at se hvad den siger på onsdag. Så er der helt sikkert forsvundet noget.
Vægten svinger, og man kan især se det, hvis man vejer sig hver dag.
Prøv at se hvad den siger på onsdag. Så er der helt sikkert forsvundet noget.
14 år3. juni 2010 kl. 14:50
Er det bare mig, der er for utålmodig? Jeg har nemlig lidt svært ved at se, hvad jeg ellers kan gøre for at tabe mig lidt ekstra...