#2 af Muldebeerg
mandag = vejedag
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: mandag = vejedag
Hej Fifmikkel!
Tillykke med vægttabet, det er altid dejligt når det går den rette vej, ikke sandt...Og godt at du hyggede dig i weekenden med fødselsdag og lækkerier.. ;o)
Knus fra Mulde
Tillykke med vægttabet, det er altid dejligt når det går den rette vej, ikke sandt...Og godt at du hyggede dig i weekenden med fødselsdag og lækkerier.. ;o)
Knus fra Mulde
18 år27. marts 2006 kl. 15:05
annap (slettet)
re: re: mandag = vejedag
Hej Fifmikkel
Skidegodt. Og lad så være med at veje dig på onsdag ikke :-)
Jeg har tabt 200 gram siden i mandags (har også vejedag om mandagen). Det er OK. Jeg har skejet lidt ud i denne uge :-) Men jeg ligger stadig over mit mål, så det er jo helt fint.
Anna
Skidegodt. Og lad så være med at veje dig på onsdag ikke :-)
Jeg har tabt 200 gram siden i mandags (har også vejedag om mandagen). Det er OK. Jeg har skejet lidt ud i denne uge :-) Men jeg ligger stadig over mit mål, så det er jo helt fint.
Anna
18 år27. marts 2006 kl. 15:57
Kirsten P (slettet)
re: re: re: mandag = vejedag
godt gået. Som jeg også har skrevet til Asta Elise synes jeg det er flot I har overskud til at gøre noget ved vægten så kort tid efter i har født.
Det var så godt det ikke var onsdagsvejning der talte.
Det var så godt det ikke var onsdagsvejning der talte.
18 år28. marts 2006 kl. 00:08
Men hurra for det, jeg er i hvert fald glad for var til fødselsdag med kagemand og varm kakao og flødeskum i lørdags og spiste chokoladekage i går, så ja... jeg er i hvert fald glad *s*