#2 af bruger slettet
Mangler motivation..! hjælp.!
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Mangler motivation..! hjælp.!
Hej Devitt...
Synes det er flot at du har tabt dig så meget allerede.
Pyt med at du har taget lidt på igen under eksamenslæsningen. De kilo skal helt sikkert nok forsvinde igen når du begynder at spise "normalt" igen og få noget mere motion. Bare keep up the good work...
Og husk: Du KAN godt ... Just put your mind to it ...
jeg tror på dig!!!
Synes det er flot at du har tabt dig så meget allerede.
Pyt med at du har taget lidt på igen under eksamenslæsningen. De kilo skal helt sikkert nok forsvinde igen når du begynder at spise "normalt" igen og få noget mere motion. Bare keep up the good work...
Og husk: Du KAN godt ... Just put your mind to it ...
jeg tror på dig!!!
14 år31. maj 2010 kl. 16:57
SiriS (slettet)
Jeg synes også du har gjort det godt. Vi kan alle falde i, men hvad holder dig tilbage nu? Har du ikke lyst til at veje 7 kilo mindre end du gør nu? Jeg kan love dig at det vil gøre en forskel for dit velvære.
Pøj-pøj med det!
Pøj-pøj med det!
14 år1. juni 2010 kl. 00:11
SiriS (slettet)
Gaflede lige det her fra et nyhedsbrev jeg får fra Lone Ladefogeds 'Slankestudiet':
Savner du motivation? Så tænk på hvor du gerne vil hen. Se for dig at du er nået i mål og nyd følelsen. Hvad har du lyst til at gøre for at få det sådan? Se også hvad du helst vil undgå. Forestil dig, at du kan se 5 år frem. Hvordan vil det se ud, hvis du ikke gør noget? Og hvis det måske endda går den forkerte vej? Hvad vil du undgå for at få det sådan?
Savner du motivation? Så tænk på hvor du gerne vil hen. Se for dig at du er nået i mål og nyd følelsen. Hvad har du lyst til at gøre for at få det sådan? Se også hvad du helst vil undgå. Forestil dig, at du kan se 5 år frem. Hvordan vil det se ud, hvis du ikke gør noget? Og hvis det måske endda går den forkerte vej? Hvad vil du undgå for at få det sådan?
14 år1. juni 2010 kl. 08:25
devitt (slettet)
Tusinde tak for støtten.. :)
motivationen er kommet en del igen.. men dog ikke helt.. har igen fået taget mig sammen til at komme ned i fitness.. og det var jo ganske rart..:) og er så småt kommet igang med at indtaste maden..:)
så jeg bliver ved med at knokle på.. så skal jeg nok komme stærkt igen.. :)
tak for støtten..
motivationen er kommet en del igen.. men dog ikke helt.. har igen fået taget mig sammen til at komme ned i fitness.. og det var jo ganske rart..:) og er så småt kommet igang med at indtaste maden..:)
så jeg bliver ved med at knokle på.. så skal jeg nok komme stærkt igen.. :)
tak for støtten..
14 år2. juni 2010 kl. 14:09
cuteness (slettet)
Først vil jeg lige sige flot vægttab! :)
Og ja, jeg kender det udemærket godt. Man sidder bare dér med rod og stress og intet fungere.
Det der fik mig igang igen, var at acceptere når jeg ikke havde tid til motion. Men tilgengæld skulle jeg så spise sundere, og så fik jeg en masse energi. Især citrus frugter og bær er fantastiske. Og jeg begyndte at kigge mere på mig selv, som hvis jeg var en anden. Jeg vurderede mig selv, gav mig selv gode råd og skældte mig selv ud. Det er måske ikke lige så optimalt i en dårlig periode, men for mig virkede det at skælde mig selv ud, hvis jeg blev fristet.
Og ja, jeg kender det udemærket godt. Man sidder bare dér med rod og stress og intet fungere.
Det der fik mig igang igen, var at acceptere når jeg ikke havde tid til motion. Men tilgengæld skulle jeg så spise sundere, og så fik jeg en masse energi. Især citrus frugter og bær er fantastiske. Og jeg begyndte at kigge mere på mig selv, som hvis jeg var en anden. Jeg vurderede mig selv, gav mig selv gode råd og skældte mig selv ud. Det er måske ikke lige så optimalt i en dårlig periode, men for mig virkede det at skælde mig selv ud, hvis jeg blev fristet.
14 år2. juni 2010 kl. 15:48
Nu har jeg efterhånden været medlem herinde i et par måneder, men ikke rigtig fået brugt fora'erne..
Det er sådan set gået godt med vægttabet.
Jeg startede slut-feb med en start-vægt på 85,4 og indtil nu er der røget 8,5 kilo.. mit mål er at komme ned på 70 - (er 178 høj)... så mangler stadig 7 kilo endnu... Det frustrerende er bare, at jeg de sidste 2 uger har siddet med eksaminer til oppe over ørerne, ikke har nået at træne, og heller ikke har fået spist det helt sunde.. :( Det gode for mig var at kunne taste ind her hver dag, hvad jeg spiste.. for så kunne jeg holde mig selv i ørerene.. Men det har der heller ikke været tid til... Og selvfølgelig er min vægt gået i stå - og der er kommet lidt ekstra på igen...
Har gået over weekenden og tænkt at nu skal jeg sørme igang igen.. Men min motivation mangler.. Jeg har ramt muren for alvor.. Jeg skal stramme mig an den sidste tid.. for målet er at de sidste 7 kilo skal været væk, når turen går til thailand i slut-juli... Det burde egentlig også være et realistisk mål med 7 kilo på 2 mdr. Men ved at der kommer en masse fødselsdage og en tur i sommerhus...
Lidt luft fra en frusteret én, der meget gerne vil af med de sidste kilo, men bare lige skal forbi den store forhindring...