Jeg kender ikke nok til det og jeg har faktisk også det samme poblem. Jeg er begyndt at spise nødder på min morgenmusli og så spise jeg lidt tiere avocado som jeg ellers før har holdt mig fra.
sidst jeg var på Mcdonald fandt jeg en ernæringsoversigt over deres produkter. Jeg kan se du har bestemt dig på forhånd at du skal have salat , spis du bare dressingen der følger med.
#2 af Kirsten P (slettet)
Jeg ved at nogle slankefolk mener at man skal komme en skefuld tidselolie på sin grød om morgenen når man vil tabe sig. Det betyder at man bytter nogle af kroppens lagre af mættet fedt ud med noget sundt flydende fedt, som er nemmere at forbrænde.
Her til formiddag har jeg byttet osten på min rugbrød ud med lidt jordnøddesmør. Jeg har tænkt mig at få sild på en af mine to halve til frokost, og så sørge får at jeg får lidt olie eddikke dressing på salaten til aften. (Jeg skal fejre to års fødselsdag med mødregruppen på Macdonalds)
Er der nogle som kender de fedtorienterede kure (Atkins eller vægtkonsulenterne?) Jeg kunne godt tænke mig at læse noget om emnet
Hilsen Asta Elise