Den magiske grænse

Du læser en tråd i debat > vægttab

Den magiske grænse
Hej.

Nu tør jeg tro på det. Jeg krydsede for nogle uger siden den magiske grænse på 66 kg...og jeg er blevet på den rigtige side af grænsen siden.
Har i nogle år haft yo-yo-vægt fra 71-67-71-67-71...osv. Jeg tog de der obligatoriske 8-10 kg på, da jeg holdt op med at ryge i år 2000 og har siden kæmpet op ad bakke mod de kg.

Nu er jeg nede ved de 65 kg til trods for at jeg for en måned siden begyndte at arbejde et sted med en (lidt for lækker) frokostbuffet.
Vægten og motivation arbejder endelig sammen og nu snupper jeg så også lige de sidste 3-4 kg : )

Tak til denne side og til alle jer andre herinde som giver styrke : )
18 år25. marts 2006 kl. 08:00
re: Den magiske grænse
Hvor er det flot. Jeg er virkelig glad på dine vegne. Vi er lige gamle og lige høje, så det giver mig noget at se frem til, at høre hvor godt det går dig: Tillykke!

Hilsen Asta Elise
18 år25. marts 2006 kl. 08:08
re: Den magiske grænse
Hej Asta Elise.

Ja, jeg så godt at vi har samme alder og højde.
Og så har du født et barn for 3 månder siden. Jeg synes det er ret flot gået, at du allerede har overskud til at tage kampen op mod de overflødige kilo. Jeg var 3½ år om at nå til det overskud der skulle til!
Nu prøver jeg at få et barn mere. Er i fertilitetsbehandling i øjeblikket. Jeg har bestemt mig for, at jeg IKKE vil blive fed under min graviditet ...altså hvis jeg bliver gravid : )
Så jeg får nok god brug for opbakningen herinde det næste lange stykke tid....for jeg regner da med at blive gravid!

Venlige hilsner
Camilla
18 år25. marts 2006 kl. 09:51
re: re: Den magiske grænse
Tilykke med at det endelig lykkes for dig at komme videre, og held og lykke med dit/dine forsøg med at blive gravid.

Jeg er også imponeret over Asta Elise allerede har overskud til at gøre noget ved sine kg. så kort efter sin fødsel også når du også har 4 andre børn at tage vare på.
18 år25. marts 2006 kl. 10:56
Den magiske grænse
Hej Cmf!

Flot at du er kommet udner den magiske grænse, -den kender vi vist alle sammen lidt for godt.
Jeg vil ønske Jer held og lykke med baby"projektet" og glæder mig til at fortsat at følge dig herinde..

Knus fra Mulde
18 år25. marts 2006 kl. 19:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });