Har fundet genial slankeret!!!! Det virker bare og hurtigt..

Du læser en tråd i debat > vægttab

Har fundet genial slankeret!!!! Det virker bare og hurtigt..
Hejsa alle vægttabere :)

Jeg er en pige på 22 som gerne vil tabe sig ca 25-30 kg i alt og jeg har bare haft rigtigt svært ved at se nogle resultater det sidste årstid og jeg har kæmpet med min vægt hverdag men både op og nedture og endte op på omk. de 90 kg.. Jeg har prøvet næsten alt, også meget motion og spist som en kanin, men stadig ingen resultater på vægten..

Men for nyligt har jeg fundet en ganske superlet og yders lækker ret som bare har sat skub i tingene :D
jeg taber mig mellem 300-600 gram om dagen og en dag var det enda 800gram. :)

Jeg vil naturligvis gerne dele dette med jer andre som også har svært ved at tabe jer..

Jeg er sikker på at jeg har fundet, ihverfald for mit eget vedkommende, den gyldne vej til at tabe mig hurtigt og stadig være sund..

Min gyldne vej hedder kort og godt "Stegte bønner til aftensmad" det smager fantastisk dejligt og man føler næsten at man synder lidt, men vægten taler sit eget sprog, man kommer i kalorie underskud hverdag og det rasler bare af, hvilket jeg bestemt ikke har haft spor nemt ved da min krop som sagt er meget fast besluttet på at beholde det fedt den har samlet.. (Det er ikke let at være kvinde)

Opskrift : 1 person
1 rødløg
1 stort fed hvidløg
250-300 gram frosne bønner
ca 2 spiseskeer china soya sovs/balsamico olie, eller efter behov og smag
1 pakke fedtfattig Bacon/ 1 Kylling fillet
kryder eventuelt med dine egen farvorit kryderier, som chilli, barbecue osv.

Fremgangsmåde:
Løg, hvidløg og bacon/ kylling i småstykker svitses med lidt fedtstof, bønnerne tøes op under varmt vand og kommes på panden og steges til de er gennemvarme, men stadig lidt sprøde.
det hele krydres med personlige farvoritter og soyasovs/balsamico kommes på til slut og retten smages til. og er færdig til servering..

Det skal siges at jeg ud over at spise dette til aftensmad og iøvrigt alm. sunde madvare IKKE spiser stivelse..! Dvs ingen pasta, ris, kartofler, hvidtbrød som jo ikke tilføre ens krop ret mange gode ting, spis i stedet groft rugbrød, grønt og frugt..

Jeg håber at dette kan hjælpe jer andre herinde som det hjælper mig.. Jeg er ihvertfald godt på vej selv takket være dette lille tip.. :) PØJ til jer alle..
Hilsen Line
14 år25. maj 2010 kl. 21:37
re: Har fundet genial slankeret!!!! Det virker bare og hurtigt..
Det lyder da rigtig dejligt - det vil jeg da prøve en dag - pøj pøj med det hele - jeg skal også selv tabe omkring de 20 kg!
14 år25. maj 2010 kl. 21:43
Den vil jeg da helt klart prøve :) Skal selv tabe mig 11 kg, så det er dejlig med lidt inspiration til maden.. :)
Er glad for at det går godt med dit vægttab :)
14 år26. maj 2010 kl. 09:37
Mums det lyder lækkert - er det grønne bønner vi snakker om ? Nøj det ville jeg elske.
14 år26. maj 2010 kl. 11:21
Sjovt - faktisk var der en salat på vores buffet i dag i kantinen, som lignede denne her meget. Grønne bønner og nogle hvide bønner. Tynde skiver af marineret hvidløg og rød peber. Et eller andet olie-eddike-snask hen over. Det smagte ganske godt. Jeg ville nok selv have valgt frisk hvidløg og knapt så meget olie. Men det var da lidt sjovt at den lige var på menuen - nu hvor jeg lige havde set den herinde.
14 år26. maj 2010 kl. 12:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });