Til lykke med at du er i gang!
De der vingummier - hvor kom de fra? Var de inde i dit køkkenskab, eller gik du ned og købte dem? Eller blev du måske budt? Tag et kig på omstændighederne. Det er rigtig svært at lade være, hvis det søde byder sig til, men lettere at vælge sundt når du køber ind.
Jeg ville snakke med lægen om ubehaget.
Motivation til at løbe får jeg fra artikler, bøger og Madital. Der var for nylig en herinde, som gav det råd simpelthen at tage løbetøjet på. Det kan man godt overkomme. Og bagefter er det simpelthen for fjollet ikke at komme af sted. Det virker for mig.
#2 af SiriS (slettet)
Jeg har været i gang siden lørdag nu, men er allerede kommet i problemer..
1. Min manglende motivation til at få løbeskoene på og komme ud og bevæge mig noget mere.. Jeg spiller fodbold 4timer i ugen.. Hvad kan jeg gøre for at få slæbt mig selv ud af døren??
2. Den søde tand, har altid haft det med at få sin vilje.. Men har ikke rørt noget sødt siden lørdag (det er lang tid for mig) Min krop har egentlig haft det okay, med at undvære alt det søde.. Men her i aftes holdte det så ikke længere,, spiste en lille håndfuld vingummi.. En halv time senere fik jeg det så utrolig dårligt, fik virkelig kvalme af det..
Har altid fået det dårligt, af at spise slik og usundt, men alligevel har det ikke, fået mig til at holde mig fra det.. - Nogle råd til hvad jeg kan gøre, for at komme min uendelige sukkertrang til livs??
Håber i kan hjælpe og give mig et spark frem af igen, er var virkelig opsat på, at det det skulle lykkedes denne gang, men er bange for, at det ikke vil ske, hvis jeg allerede mister motivationen nu?
Nana