#2 af Asta Elise (slettet)
Så blev det fredag...
Du læser en tråd i debat > vægttabAsta Elise (slettet)
re: Så blev det fredag...
Jeg er meget virkelig imponeret over hvor resolut du har besluttet dig for at få bugt med overvægten før du bliver gravid. Det er ikke kun sundt for din krop, men vil i høj grad gavne dit barn.
Hvis du kan lide at læse, vil jeg foreslå dig bogen Graviditet og Motion af Bente Klarlund Pedersen - Den gav mig en virkelig sund og aktiv graviditet.
Hilsen Asta Elise
Hvis du kan lide at læse, vil jeg foreslå dig bogen Graviditet og Motion af Bente Klarlund Pedersen - Den gav mig en virkelig sund og aktiv graviditet.
Hilsen Asta Elise
18 år25. marts 2006 kl. 07:31
Kirsten P (slettet)
re: re: Så blev det fredag...
Super godt . Når det godt er det også man tør sætte sig sore mål. Du har virklig en "præmie" at se frem til.
God fornøjelse i aften det har du fortjent.
God fornøjelse i aften det har du fortjent.
18 år25. marts 2006 kl. 11:01
Muldebeerg
re: re: re: Så blev det fredag...
Hej Maria!
Super flot som du taber dig for tiden, -DET er også en motivation der rykker lidt i en, ikke sandt..Og ja, jeg er enig med de andre i, at det er et rigtigt dejligt mål du har sat dig til efter de 30 kg. Både du og dine kommende børn vil ELSKE at du smed kg'ene inden du blev gravid, det er jeg slet ikke i tvivl om.
Rigtig god fornøjelse og god weekendhygge med veninderne..
Knus fra Muldebeerg
Super flot som du taber dig for tiden, -DET er også en motivation der rykker lidt i en, ikke sandt..Og ja, jeg er enig med de andre i, at det er et rigtigt dejligt mål du har sat dig til efter de 30 kg. Både du og dine kommende børn vil ELSKE at du smed kg'ene inden du blev gravid, det er jeg slet ikke i tvivl om.
Rigtig god fornøjelse og god weekendhygge med veninderne..
Knus fra Muldebeerg
18 år25. marts 2006 kl. 19:11
Fredag er min faste vejedag, og jeg synes jo det gik lidt trægt med kiloene i løbet af ugen. Men her til morgen var det sørme minus 1.7 kg....De sidste tre uger har altså været forrygende rent vægtmæssigt... Nu har jeg tabt mig 15.7 kg og glæder mig til at have tabt 20, 25, 30.....
Idag har jeg sat mig et mere langsigtet mål, og det er at når jeg har tabt 30 kg. så ryger p-pillerne.... Godt nok skal jeg stadig tabe mig mere før jeg bliver gravid, men det er den bedste motivation jeg overhovedet kan få...
Imorgen skal jeg i byen med veninderne, ud at spise først og derefter videre i byen. Derfor står den på lækker, lækker grøntsagssuppe hele dagen, så jeg kan spare op til at give den gas om aftenen.
God weekend til alle,
Maria