#2 af Kirsten P (slettet)
Passer tabellerne??
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: Passer tabellerne??
nej min erfaring siger mig at du ikke kan være garanteret at tabe dig det programmet siger. Der er så meget der spiller ind. Som du selv skriver har det også betydning hvor meget vi bevæger os, og også hvor vi vores cyklus vi befinder os. Men når du har et daglig underskud vil du jo også tabe dig med tiden.
Lige et spørgsmål: Hvis du ikke er overvægtig overhovedet hvorfor vil du så tabe 6 kg.? Jeg var lige inde og kige på din profil og du skrev at du var "træt" af du kun tabte dig centimetermæssig ved motionen. Hvis dit BMI er i orden og du bare "trænger" til at blive strammet op er det vel fint?
Lige et spørgsmål: Hvis du ikke er overvægtig overhovedet hvorfor vil du så tabe 6 kg.? Jeg var lige inde og kige på din profil og du skrev at du var "træt" af du kun tabte dig centimetermæssig ved motionen. Hvis dit BMI er i orden og du bare "trænger" til at blive strammet op er det vel fint?
18 år24. marts 2006 kl. 12:06
skatterpatter (slettet)
re: re: Passer tabellerne??
nåh okey. æv, det kunne da ellers være rart :)
Det er heller ikke så vigtigt om jeg taber mig kg-mæssigt, men nu ved jeg godt, at jeg ikke træner nok til, at jeg kan tabe alt det jeg vil, bare ved at omdanne fedt til muskler, hvis du forstår. Jeg ved godt muskler vejer mere end fedt, og jeg derfor ikke taber mig kg-mæssigt ved at styrketræne. Men min mave skal jo ikke være en stor muskelmasse. Og derfor er jeg jo nødt til at tabe noget..
Det er heller ikke så vigtigt om jeg taber mig kg-mæssigt, men nu ved jeg godt, at jeg ikke træner nok til, at jeg kan tabe alt det jeg vil, bare ved at omdanne fedt til muskler, hvis du forstår. Jeg ved godt muskler vejer mere end fedt, og jeg derfor ikke taber mig kg-mæssigt ved at styrketræne. Men min mave skal jo ikke være en stor muskelmasse. Og derfor er jeg jo nødt til at tabe noget..
18 år24. marts 2006 kl. 18:59
Nu er jeg rimelig ny herinde. Men jeg er rigtig god til at skrive på hvad jeg spiser! Og jeg spiser ret sundt. Der sniger sig selvfølgelig noget knap så sundt ned, men jeg er heller ikke overvægtigt overhovedet, så det synes jeg godt jeg kan tillade mig.
Jeg har besluttet at tabe 6kg på 3 måneder. Så jeg skal have et underskud på ca 460 om dagen. Og det går jo fint. Jeg har et underskud på min. de 460 stort set hver dag. Men hva så - altså hvis jeg holder det, og jeg stort set hver dag har et underskud på min. 460, kan jeg så være "garanteret" at tabe mig? Det skal tilføjes at jeg ud over at spise sundt også dyrker noget motion. Løber lidt et par gange om uge, og to gange om ugen styrketræner jeg og tager en del cardiotræning.
Men hvad siger i derude - hvad er jeres erfaring - taber i jer så meget som der står man har?
Mvh Mette