#2 af Kirsten P (slettet)
Det skulle jo ske...
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: Det skulle jo ske...
Det var så godt at den smagte som du havde drømt om. Jeg synes man kan opleve at man går og længes efter noget bestemt og når man så endelig giver sig selv lov står man tilbage med en følelse af nå var det det.
Det ekstra kalorieindtag passer nok med det du forbrænder til spining
Det ekstra kalorieindtag passer nok med det du forbrænder til spining
18 år23. marts 2006 kl. 17:08
Asta Elise (slettet)
Jeg kan huske engang jeg købte en hel kasse chokolade skildpadder forsi de kun kostede hundrerkroner og så havde man jo altid noget i huset!!!
Den kasse holdte sig kun omkring en uge eller to - og selvom børnene fik noget, var det vist mig der spiste det meste!
Jeg synes det var rigtig fornuftigt at købe en enkelt guldbarre. Gør du det kun engang om ugen, er der ikke noget at skamme sig over.
Hilsen Asta Elise
Den kasse holdte sig kun omkring en uge eller to - og selvom børnene fik noget, var det vist mig der spiste det meste!
Jeg synes det var rigtig fornuftigt at købe en enkelt guldbarre. Gør du det kun engang om ugen, er der ikke noget at skamme sig over.
Hilsen Asta Elise
18 år24. marts 2006 kl. 14:21
Muldebeerg
Hejsa Jørgensen!
"Græd ikke over spildt mælk"....*smiler*.. Jeg vil sige som Asta Elise, hvis du kun nyder noget en gang om ugen og det ikke tager overhånd, så går det også fint. ;o) Man skal unde sig selv lidt usundt engang imellem, ellers bliver det hele for surt...
Dejligt at du nød den, det ville jeg bestemt også ha' gjort..
Knus fra Muldebeerg
"Græd ikke over spildt mælk"....*smiler*.. Jeg vil sige som Asta Elise, hvis du kun nyder noget en gang om ugen og det ikke tager overhånd, så går det også fint. ;o) Man skal unde sig selv lidt usundt engang imellem, ellers bliver det hele for surt...
Dejligt at du nød den, det ville jeg bestemt også ha' gjort..
Knus fra Muldebeerg
18 år25. marts 2006 kl. 06:36
Det der så måtte ske...
I dag da jeg lige var ude og handle ind, kom jeg fordi hylden med de nye guldbarre fra Tom's med skildpadde i. Jeg har længe drømt om at smage dem :-)
(Ja, grin bare - men rent faktisk har jeg drømt om dem, og jeg ELSKER chokolade)
En af guldbarrene hoppede ned i min kurv! og jeg "så" det faktisk først da jeg kom hjem :-( Nu er den væk. Den er spist. Og den smagte fantastisk - mindst lige så godt som jeg havde drømt.
Nu sidder jeg så med en øv-følelse efter at havde spist den.
Tænker at det er godt jeg skal til spinning i aften.
Håber I andre har haft en bedre og mere standhaftig dag og at ingen er blevet overfaldet af andre fristelser.