Min onsdag

Du læser en tråd i debat > vægttab

Min onsdag
Ja efter at have været på vægten i går, selvom jeg ikke lige brude da jeg har vejedag hver mandag, så satte jeg godt nok alle sejl ind for at tabe mig og spise endnu sundere!! Vægten sagde nemlig +1 kg... forstår ingenting, men det er ok, jeg burde jo heller ikke ha' vejet mig!

Men min dag så nogenlunde sådan ud:
Morgen: banan, pære og rosiner (havde ikke rigtig appetit)
frokost: 1 stk rugbrød med ost
aften: fedtfattige kødboller i tomatsauce med grov spaghetti

Nåede ikke at spise nogen mellemmåltider da jeg havde en temlig travl dag i går uden den store appetit.
Var i mødregruppe om formiddagen hvor jeg modstod fristelsen i at tage et stykke franskbrød med pålægchokolade. Min far var på besøg om eftermiddagen og var bare travlt optaget af begge unger om aftenen.

Motion blev til 1½ times gåtur og en masse leg med den store af drengene...

Knus
18 år23. marts 2006 kl. 08:46
re: Min onsdag
Fy! Du må dælme ikke gå på vægten i tide og utide ;-)
Ej, faktum er jo, at ens vægt kan svinge utrolig meget i løbet af sådan en uge og ens humør, har en tendens til at følge vægtens tal.

Og hvor var det godt du ikke spiste det stykke franskbrød med pålægschokolade!
18 år23. marts 2006 kl. 10:21
re: re: Min onsdag
Hej Fifmikkel

Jep hold dig til vægten hver mandag og meld mandagsresultatet ind her, torsdag om du vil. For mange er det som Jørgensen siger rigtig demotiverende, når man på en dag eller to har taget et helt kilo på. Men der kan være utroligt mange faktorer der spiller ind. Derfor er det bedst at veje sig på samme tidspunkt, samme ugedag.

Jeg vejer mig nu hver dag, men lader mig så heller ikke slå ud, hvis vægten siger noget "forkert".

Og jeg har prøvet at tage 2 kilo på på et døgn, væske - ikke andet.

Anna
18 år23. marts 2006 kl. 17:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });