Vejedag - torsdag

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Vejedag - torsdag
Hej med Jer!

STORT tillykke til alle Jer der har tabt Jer, -det er super flot ;o) Ja, i sidste uge lavede min vægt nogle gevaldige skibakker, men i morges da jeg vejede mig, stod vægten på 75,8 kg. ;o) Dvs. at jeg siden den 5. marts har tabt mig 2,2 kg, hvilket jeg er godt tilfreds med. Har nu stadig heller ikke spist slik osv., selvom fristelserne bestemt har været store...så ja, hver dag hvor det går ned ad er en sejr for mig i øjeblikket...Er spændt på om det fortsætter, meeen jeg tvivler lidt den næste uges tid i hvert fald..

Knus og pøj pøj til Jer alle og I der ikke har tabt jer, op på hesten igen, det ligger sikkert lige om hjørnet ;o)

Knus fra mulde
18 år25. marts 2006 kl. 06:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });