#2 af FruT (slettet)
logbog onsdag
Du læser en tråd i debat > vægttabFruT (slettet)
re: logbog onsdag
Kære Kirsten,
Man kan ikke altid ha' overskud til alt det man gerne vil. Du har ret i at, en dårlig nyhed nemt kan vælte læsset! Jeg ser det bestemt ikke som en dårlig undskyldning eller som manglende selvdiciplin. Ligesom vi forsøger at "pleje" vores fysisk del af vores krop, skal vi også værne om den psykiske del. Og meget vel kan man ikke altid overskue begge dele.
Jeg sender dig de bedste hilsner og jeg håber det kommer til at gå bedre med din mor.
Man kan ikke altid ha' overskud til alt det man gerne vil. Du har ret i at, en dårlig nyhed nemt kan vælte læsset! Jeg ser det bestemt ikke som en dårlig undskyldning eller som manglende selvdiciplin. Ligesom vi forsøger at "pleje" vores fysisk del af vores krop, skal vi også værne om den psykiske del. Og meget vel kan man ikke altid overskue begge dele.
Jeg sender dig de bedste hilsner og jeg håber det kommer til at gå bedre med din mor.
18 år23. marts 2006 kl. 06:39
Muldebeerg
re: re: logbog onsdag
Hej Kirsten!
Jeg er sikker på du er hurtigt oppe på hesten igen, -du er jo standhaftig af natur, har jeg på fornemmelsen ;o)
Men når det så er sagt, kan jeg kun give dig ret i, at bekymringer og dårlige nyheder sagtens kan præge ens madindtag. Jeg håber det lige så stille går bedre med din mor igen og også god bedring med din hals!
Knus fra Muldebeerg
Jeg er sikker på du er hurtigt oppe på hesten igen, -du er jo standhaftig af natur, har jeg på fornemmelsen ;o)
Men når det så er sagt, kan jeg kun give dig ret i, at bekymringer og dårlige nyheder sagtens kan præge ens madindtag. Jeg håber det lige så stille går bedre med din mor igen og også god bedring med din hals!
Knus fra Muldebeerg
18 år25. marts 2006 kl. 06:12
I går meldte jeg afbud til spinning og sundhed og velvære fordi jeg ikke rigtig vidste hvad vej det ville gå med min hals og jeg kunne jo bare tage hen og træne. Jeg kom dog ikke derhen, jeg synes der var så mange ting jeg skulle have ordnet.
Jeg var fornuftig med mad indtil jeg kom på arbejde. Jeg havde lovet mig selv at jeg godt måtte spise æblekage, men så spiste jeg også et stort stykke brunsviger og det var ikke meningen.
Når sandheden skal helt frem så er det også psykiske aspekt, en dårlig nyhed kan vælte læsset. Min mor kom på sygehuset i går og det bekymrer mig .Det skal dog ikke være en dårlig undskyldning, men ses som en mulig forklaring på den manglende selvdiciplin.
Der er ikke andet at gøre end at komme op på hesten igen(dumme krikke)