logbog tirsdag

Du læser en tråd i debat > vægttab

logbog tirsdag
øv, vågnede med ondt i halsen, det er ellers mange år sden jeg har prøvet det.

Var til stavgang. Vores instruktør var misundelig over den lange tur vi gik uden hende sidste tirsdag så hun havde arrangeret en dobbelt time. Så også idag gik vi 7 kvarter. Idag var der nogle der havde skridttæller på og vi gik over 12000 skridt (jeg kan ikke huske det nøjagtige tal)

Morgen: cheasy yoghurt m skovbær, musli, nøddekerner, 1 banan
Frokost: grønsagssuppe
1 hvid hvede bolle m skinke
eftermid: 1 appelsin
1 krus te med honning i til pleje af min hals
Aften: mexikansk chilisuppe
1 hvid hvede bolle
aften : 1 æble

ialt ca. 1400 kal
18 år22. marts 2006 kl. 08:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });