#2 af snartslank (slettet)
logbog mandag Kirsten
Du læser en tråd i debat > vægttabsnartslank (slettet)
re: logbog mandag Kirsten
Hej Kirsten.
Det lyder som en dejlig dag ;-)
Skønt når man sådan bliver "ramt" af energi.
Fortsat go' vind.
Snartslank
Det lyder som en dejlig dag ;-)
Skønt når man sådan bliver "ramt" af energi.
Fortsat go' vind.
Snartslank
18 år21. marts 2006 kl. 17:39
Muldebeerg
re: re: logbog mandag Kirsten
Halløjsa Kirsten!
Sikke da en motion du fik lagt for dagen. Skønt, ikke sandt - og en dejlig fornemmelse bagefter også.
Tro mig, du KAN godt lære at løbe ved hjælp af løbebåndet! Jeg lærte det på samme måde og var sidste år til mit første 10 km's motionsløb. Ikke nogen prangende tid (1,13 for 11 km.), men jeg gennemførte og det var det vigtigste..Så pøj pøj med det, det er det helt rigtige du gør ved at skifte ml. løb og gang. Sæt så lige så stille løbetiden et minut op, mens du fastholder gang i 1 min...så kommer du langt..
Knus fra Mulde
Sikke da en motion du fik lagt for dagen. Skønt, ikke sandt - og en dejlig fornemmelse bagefter også.
Tro mig, du KAN godt lære at løbe ved hjælp af løbebåndet! Jeg lærte det på samme måde og var sidste år til mit første 10 km's motionsløb. Ikke nogen prangende tid (1,13 for 11 km.), men jeg gennemførte og det var det vigtigste..Så pøj pøj med det, det er det helt rigtige du gør ved at skifte ml. løb og gang. Sæt så lige så stille løbetiden et minut op, mens du fastholder gang i 1 min...så kommer du langt..
Knus fra Mulde
18 år25. marts 2006 kl. 05:58
Var i motioncenteret til:
45 min. spinning
Styrketræning ca. ½ time
løbebånd 20 min (1min gang , 3min løb) jeg kan ikke løbe jeg bilder mig selv ind at jeg kan lære det ved hjælp af løbebåndet.
45 min low aerobic. tænkte imens at jeg måske skulle unde mig selv en middagslur , men istedet vaskede jeg stuegardiner, det må være foråret der alligevel er på vej.
Maddagen forløb også fin, jeg endte på ca. 1400 kal
morgen: jordbær m.cheasy yoghurt vanille, musli, nøddekerner
Formiddag: rugbrød m. 10% ost og peberfrugt, proteindrik.
frokost: grønsagesuppe
eftermiddag. 1 banan
Aften: mexikansk chilisuppe 1 hvid hvede bolle
senere aften 1 æble