#2 af snartslank (slettet)
Glaedeligt foraar!
Du læser en tråd i debat > vægttabsnartslank (slettet)
re: Glaedeligt foraar!
Tak Lomm.
Ja, jeg har selv bemærket de lysere eftermidage - snart aftner - skønt.
Det er utroligt hvad lyset betyder for mig og min trang til at spise. Jeg har netop på tre uger smidt tre kilo - noget jeg ikke kunne få til at lykkedes hele vinteren.
Knus og go' vind.
snartslank
Ja, jeg har selv bemærket de lysere eftermidage - snart aftner - skønt.
Det er utroligt hvad lyset betyder for mig og min trang til at spise. Jeg har netop på tre uger smidt tre kilo - noget jeg ikke kunne få til at lykkedes hele vinteren.
Knus og go' vind.
snartslank
18 år21. marts 2006 kl. 17:42
Muldebeerg
re: re: Glaedeligt foraar!
Hej Lomme og Snartslank!
Ja...foråret er godt på vej, også selvom der stadig er lidt frost i luften. De lyse aftener kan de trods alt ikke tage fra os, vel...ha ha ha..
Snartslank! Tillykke med de tabte 3 kg., det er super flot af dig...Aahhh...ja, det er utroligt hvad lyse dage, lidt ekstra sol og en blå himmel kan gøre ved humøret -og motivationen, ikke sandt..
Knus fra Mulde
Ja...foråret er godt på vej, også selvom der stadig er lidt frost i luften. De lyse aftener kan de trods alt ikke tage fra os, vel...ha ha ha..
Snartslank! Tillykke med de tabte 3 kg., det er super flot af dig...Aahhh...ja, det er utroligt hvad lyse dage, lidt ekstra sol og en blå himmel kan gøre ved humøret -og motivationen, ikke sandt..
Knus fra Mulde
18 år25. marts 2006 kl. 05:55
Jeg ville bare lige minde om at det nu er foraar!
Det betyder ihvertfald for mig at jeg har lettere ved at tabe mig, da de laengere dage giver mig mere energi og lyst til fx at gaa en tur om aftenen istedet for at skutte sig derhjemme foran fjernsynet.
Saa fra nu af tror jeg det gaar lidt hurtigere med vaegttabet - mon ikke det er saadan for de fleste?