Jeg har lige siddet og læst en masse log- og dagbøger og får lyst til selv at skrive hvad jeg har spist i dag: Morgen: 1 dl A38 med ca. 1 dl havregryn på. 1 multivitaminpille.
Mellemmåltid: 1 appelsin
Frokost: 1 stor portion grøntsagssuppe (Selleri, gulerødder, kartofler og løg kogt og blendet - mums!) På vej hjem i bilen: 4 gulerødder
Eftermiddag: 1 kop "suppebrev" fra "Maggi". + to mini pandekager (FY)
Aftensmad: 1 portion lasagnette med grøn salat.
Derudover: 35 minutters gåtur med hunden.
De sidste 14 dage har været forrygende for mig.. Jeg har vist tabt omkring 2 kg pr uge... Ved at være superstandhaftig. Fx. havde vi igår den helt store brunch for en god flok venner + familie. Det var med æg og pølser og brød og kage osv.. Jeg spiste et stykke rugbrød med ost, noget agurk, tomat, en lille klat scrambled egg, 1 pølse og så ellers en masse frugt.. Det føltes superskønt ikke bare at vælte det hele i sig...
19 år20. marts 2006 kl. 17:35
Kirsten P (slettet)
#2 af Kirsten P (slettet)
re: Marias mandag...
Hold da helt op. Det er flot med 2 kg pr. uge. Det er også flot at du kan være så standhaftig. Det er ikke meget morgenmad du får med kun 1 dl A38, godtnok mætter havregrynene også meget.
19 år20. marts 2006 kl. 18:31
snartslank (slettet)
#3 af snartslank (slettet)
re: Marias mandag...
Hej Maria Stort tillykke med dig og dit flotte vægttab . Det er skønt når det bare kører. Knus snartslank
19 år21. marts 2006 kl. 17:43
Muldebeerg
#4 af Muldebeerg
re: re: Marias mandag...
Wau Maria...
Stort tillykke med dit vægttab og din standhaftighed, det er vildt godt gået ;o) Klør du fortsat på med sådan en energi og vilje er dine kg. snart passé..
Morgen: 1 dl A38 med ca. 1 dl havregryn på. 1 multivitaminpille.
Mellemmåltid: 1 appelsin
Frokost: 1 stor portion grøntsagssuppe (Selleri, gulerødder, kartofler og løg kogt og blendet - mums!)
På vej hjem i bilen: 4 gulerødder
Eftermiddag: 1 kop "suppebrev" fra "Maggi". + to mini pandekager (FY)
Aftensmad: 1 portion lasagnette med grøn salat.
Derudover: 35 minutters gåtur med hunden.
De sidste 14 dage har været forrygende for mig.. Jeg har vist tabt omkring 2 kg pr uge... Ved at være superstandhaftig. Fx. havde vi igår den helt store brunch for en god flok venner + familie. Det var med æg og pølser og brød og kage osv.. Jeg spiste et stykke rugbrød med ost, noget agurk, tomat, en lille klat scrambled egg, 1 pølse og så ellers en masse frugt.. Det føltes superskønt ikke bare at vælte det hele i sig...