Den sorte kjole...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Den sorte kjole...
Den sidste måned har jeg kun brugt madital til at taste min vægt ind i.
Jeg besluttede mig for at jeg fokuserede alt, alt for meget på maden og på kalorie regnskab.
Jeg har tilladt mig selv at spise lidt pizza, chips og drikke lidt øl indimellem - alt med måde.
Alligevel har jeg tabt mig 2,8 kg siden d. 15 april og da jeg i dag lokkede mig selv til at prøve kjolen - det stykke tøj alle har som de håber på at kunne komme til at passe, ja så lukkede lynlåsen uden besvær.
Indrømmet jeg skulle ikke begynde på de store udfoldelser i den, men den sad!

Jeg blev så glad at jeg lige følte at jeg bare måtte dele det.

Har nu kun 2,7 kg. til jeg har nået mit første store mål og dermed har tabt 9,5 kg.
14 år11. maj 2010 kl. 10:16
re: Den sorte kjole...
Hvor skønt for dig! Til lykke!
14 år11. maj 2010 kl. 10:36
Det er bare en fantastisk fornemmelse. For halvanden år siden blev jeg gift og var en måned inden til min svoger og svigerindes bryllup. Til deres bryllup købte jeg en FANTASTISK selskabskjole. Men siden har jeg så taget 10-12 kilo på. Jeg prøvede for noget tid siden at tage den på, men ikke på vilkår om den var i nærheden af at kunne lukkes. Så blev det synligt hvor mange cm de kilo betyder.

Så det er klart en af mine motivationsfaktorer at jeg rigtig gerne vil ha den kjole på igen.

Nej jeg bliver altså nødt til lige at dele et billede med jer - undskylder med det samme overfor gamle medlemmer på side - I har sikkert set billedet før. Men det her billed motiverer mig helt sikkert. Måske skulle jeg finde flere af billederne frem.

osseks.blogspot.com

Billedet her blev sammen med en del andre taget som morgengave til min mand :-)
14 år11. maj 2010 kl. 11:09
Det er nemlig bare en utrolig lækker fornemmelse at kunne passe "den lille sorte" :) Godt gået !!
14 år11. maj 2010 kl. 14:20
Du er bare smækker-lækker Karina. Sikke et billede at have til motivation:-)
14 år11. maj 2010 kl. 14:23
Tak og Ja morgengavebillederne og bryllupsbillederne burde være motivation nok. Men jeg har godt nok ladet stå til lidt for længe. Tror jeg vil finde billederne frem dagligt og kigge på dem om minde mig selv om den følelese det var at se sådan ud.
14 år11. maj 2010 kl. 14:35
Heldigvis er det kun 10 - 12 kilo du har ladet stå til. Jeg lod 33 kg stå til, så istedet for 3 kilo jeg manglede at tabe, blev det til 36. Fy føj da!
14 år11. maj 2010 kl. 15:36
WOW - det var mange. Jeg har her til morgen fundet ud af at det er 13 kilo !!! ØV. Det er sgu for dumt. Håber jeg er klogere næste gang jeg er nede i vægt.
14 år12. maj 2010 kl. 08:38
Det håber jeg godt nok også at jeg er :-)
14 år12. maj 2010 kl. 22:09
Også mig.. og her drejer det sig om 12 kilo jeg har taget på, hvoraf de 7-9 skal af igen.
14 år20. maj 2010 kl. 10:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });