#2 af annap (slettet)
Vejedag i dag
Du læser en tråd i debat > vægttabannap (slettet)
re: Vejedag i dag
Hej Fifmikkel
Jamen, du skal da netop skrive herinde, når det ikke kører. Så får du et par kærlige spark, så du kan komme i gang igen.
Godt, at vægten ikke er steget, når du er faldet i. På den igen :-)
Anna
Jamen, du skal da netop skrive herinde, når det ikke kører. Så får du et par kærlige spark, så du kan komme i gang igen.
Godt, at vægten ikke er steget, når du er faldet i. På den igen :-)
Anna
18 år20. marts 2006 kl. 15:47
FruT (slettet)
re: Vejedag i dag
Det er træls når vægten ikke har rykket sig siden sidst man har været på. Men på den anden side, så er det da bedre, at det står stille på vægten end at den er gået op ad :-)
Som annap siger, det er netop når det ikke kører som det skal, at du skal skrive herinde - så må vi se om vi ikke kan prikke lidt til dig ;-)
Som annap siger, det er netop når det ikke kører som det skal, at du skal skrive herinde - så må vi se om vi ikke kan prikke lidt til dig ;-)
18 år20. marts 2006 kl. 15:57
Fifmikkel (slettet)
re: re: Vejedag i dag
Ja jeg ved det *s* Jeg burde jo netop skrive når jeg trænger til et kærligt spark i måsen, men øv det er svært at få sig selv til det *g*
Tilgengæld har jeg ikke syndet en eneste gang i dag og spist dejlig sundt, så mon ikke jeg er ved at være tilbage på rette spor igen.
Knus
Tilgengæld har jeg ikke syndet en eneste gang i dag og spist dejlig sundt, så mon ikke jeg er ved at være tilbage på rette spor igen.
Knus
18 år20. marts 2006 kl. 19:36
Muldebeerg
re: re: re: Vejedag i dag
Hej Fifmikkel!
Det lyder da bestemt som om du er på rette spor igen..Og hvis ikke, så sender jeg dig fluks et kærligt SPARK!! *ss* Med en god portion viljestyrke og lidt ekstra motion og sund kost, skal du nok gå Nikolais barnedåb lidt lettere i møde..
Knus fra Muldebeerg
Det lyder da bestemt som om du er på rette spor igen..Og hvis ikke, så sender jeg dig fluks et kærligt SPARK!! *ss* Med en god portion viljestyrke og lidt ekstra motion og sund kost, skal du nok gå Nikolais barnedåb lidt lettere i møde..
Knus fra Muldebeerg
18 år25. marts 2006 kl. 05:47
Vægten stod i dag på det samme som sidste mandag. Men min fedt% er faldet med 1½% og så er det vel ok at selve vægten ikke har rykket sig eller?
Altså jeg har ikke haft den sundeste uge og er faldet i en masse gange :o( Det er også derfor jeg ikke har skrevet så meget i sidste uge, synes bare jeg gik og rasede på mig selv helt vildt!
Så denne uge er det op på hesten igen... skal ind på min motionscykel når jeg er færdig med at skrive her, for jeg VIL!!!! være bare et par 100 gram lettere til Nikolais barnedåb d. 8. april....
Knuser fra Fifmikkel, der er lidt sur på sig selv *s*