#2 af bruger slettet
Alt er gået i stå, hjææææælp!
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Alt er gået i stå, hjææææælp!
Virkelig flot at du har tabt så meget allerede, tror det vigtigste er at du ikke giver op selvom vægten står stille for som du selv siger er der perioder hvor vægten står stille. det kan måske skyldes at du mere udskifter fedtet med muskler, så prøv at måle din fedtprocent hvis du har mulighed for det for det kan være det er der der sker noget selvom vægten står stille
14 år10. maj 2010 kl. 18:01
Godtigang
re: Alt er gået i stå, hjææææælp!
Hold ud! Der kan komme lange perioder hvor man ikke taber sig spor, selvom man gør alt det rigtige. Og det er pissesvært at holde motivationen i de tider, og svært ikke at give op. Men det skal nok komme igen. Det er jeg sikker på. Hvis du er i kalorieunderskud, så kommer resultatet også. Og så husk, at jo mere du taber dig, des mindre er dit stofskifte. En gåtur giver ikke så meget i regnskabet nu, som den gjorde da der var mere af dig. Så jo tættere på målet du er, des langsommere går det....Hold ud! :)
14 år10. maj 2010 kl. 23:42
Kort om mig: Jeg er en pige på snart 20, jeg er 1.67 høj og vejer pt. 67,5 kg. Jeg startede på 90 kg for 8 måneder siden, og har tabt mig 22,5 kg..
Jeg lavede min kost helt om og begyndte at træne, gå lange ture, cykle m.m
Det kan diskuteres hvor vidt jeg skal tabe mig mere endnu, men MIT mål er 62 kg da det er hvad min læge har rådet mig til.
Jeg har i løbet af den seneste måned ikke rigtigt set nogen resultater, hverken på vægten eller med målebåndet. Og jeg er frustreret!!!
Jeg er godt klar over at der er tidspunkter hvor vægten bare står stille. Men jeg har sat min motion ekstra op, og spiser omkring 200kcal mindre for at se bare lidt resultat. Intet sker..
Er der nogen af alle jer derude der har nogle gode råd til hvad jeg kan stille op?
Mvh. Natasha :-)