Skal vi lave en tråd hvor...?!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Skal vi lave en tråd hvor...?!
Vi kan ligge opskrifter til hinanden? - hvor vi angiver vægt mv. og specielt endelig vægt på portion? :))

OG når vi finder en madvare som ikke er på listen, så kan vi jo dele hvis der er andre som gerne vil have den på sin liste?

Vi kan bare starte den op, men vil lige høre om der er opbakning til det?! :))
14 år10. maj 2010 kl. 10:11
re: Skal vi lave en tråd hvor...?!
Hører det ikke mere til under "kost" kategorien?
Ikke fordi jeg ikke vil være med.. Men jeg plejer at lægge det ud der.
14 år10. maj 2010 kl. 10:36
re: Skal vi lave en tråd hvor...?!
selvfølgelig ... sorry... :-S PINLIGT

Men jeg rykker lige tråden! :)
14 år10. maj 2010 kl. 21:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });