Tak til Asta Elise

Du læser en tråd i debat > vægttab

Tak til Asta Elise
Hej Asta Elise,

Jeg har fulgt med i debatten herinde et stykke tid, men har ikke selv syntes, at jeg havde noget at bidrage med. Mest, måske fordi min rygrad har været for slap og der har været for mange fester og mærkedage - og så .. "har vægttabet været ligemeget...."

Jeg har i den grad nydt dine kloge og sympatiske svar og bemærkninger - dem skal du have tak for, selv om de ikke var rettet præcist mod mig.

Jeg har tænkt mig igen at blive aktiv og glæder mig til at "møde" jer alle i debatten.

Venlig hilsen

Maddie
18 år20. marts 2006 kl. 09:17
re: Tak til Asta Elise
Det var en fin tak tråd til Astal Elise :-)

Siger bare velkommen til :-)
18 år20. marts 2006 kl. 09:36
re: Tak til Asta Elise
Hej Maddie!
Jeg vil gerne sige selv tak! Det er nu ikke nødvendigt at fremhæve nogen særlig person i gruppen. Det er jo netop samspillet mellem mange som gør det spændende at deltage. Vi har hver især vores erfaringer med overvægt og ved at dele dem med andre, hjælper man faktisk sig selv.

Jeg håber du finder kræfter til at komme i gang. Hvad med at starte med at strukturere dine hverdage - og så vente lidt med weekenderne?

Hilsen Asta Elise
18 år20. marts 2006 kl. 10:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });