Nu skal det være .... igen

Du læser en tråd i debat > vægttab

Nu skal det være .... igen
Ja ja jeg har sagt det før - nu skal det være. Men denne gang skal det simpelthen være. For nogle måneder siden sagde jeg at jeg gerne ville nå 80 kilo inden vi skulle holde konfirmation. Det nåede jeg overhovedet ikke - konfirmationen blev holdt i sidste weekend og jeg aner pt ikke hvad min vægt er for jeg har ikke været på den i nogle uger. Men mit bud vil være at jeg ligger omkring 88. Jeg kunne bare mærke på et tidspunkt at jeg stressede så meget over konfirmationen at vægten bare var endnu en stressfaktor, så jeg valgte at se stort på vægttabet eller rettere udskyde det til efter konfirmationen. Så det er NU!

Hvad vil jeg så gøre ved det?

- Lave madplan og indtænke grøntsager
- Taste alt ind i madital (det bliver min største udfordring, for jeg er ude af rutinen)
- Drikke masser af vand.
- Motion - 2xkarate pr uge, 1xløbebånd, 1xløb ude i naturen.
- Reducere indtag af chokolade.

Der er nok at se til. Så er det bare igang. Jeg må ha købt batteri til vægten, så jeg kan få lavet en vejning i morgen.
14 år9. maj 2010 kl. 08:40
re: Nu skal det være .... igen
held og lykke. det lyder som en god plan
14 år9. maj 2010 kl. 16:45
Det lyder fornuftigt ;)
14 år9. maj 2010 kl. 17:57
Som du kunne læse i min anden tråd er jeg også en "nu skal det være... igen"!

Held og lykke til os :) Det lyder godt
14 år9. maj 2010 kl. 19:16
Tak skal I ha - jeg elsker den her side fordi der bare altid er opbakning ;-)

Jeg har lavet min madplan og det skal nok blive godt. Jeg har her til morgen taget mig en kande med vand. Det har jeg været rigtig dårlig til i lang tid, men nu har jeg taget kanden, så skal jeg bare gå efter at få den tømt.

Mht. motion, så starter det med dårlige odds. I denne uge kommer jeg slet ikke til karate :-O I dag skal jeg besøge min far som pt er indlagt på neurocentret i Hammel efter en blodprop i påsken. Min mor kunne ikke tage derud i dag, så jeg har lovet at tage derud, så der kommer nogle alligevel. Og på onsdag hvor der også er karate tager vi i sommerhus. Men men men. Det betyder jo ikke at min motion bliver halveret i denne uge - det betyder bare at jeg må ud at løbe lidt flere gange. Håber at jeg kan tage mig sammen og komme afsted de 4 gange alligevel.

Chokolade - ja der har jeg ikke gjort noget endnu ;-) Altså jeg har ikke spist chokolade her til morgen hihi. Spiste lidt i går, men det var også sådan en dag hvor jeg lidt ladede op til at starte den gode stil i dag.

Her til morgen er jeg også blevet mindet om en anden udfordring jeg får. Kakaoautomaten på arbejde. Da den blev installeret lavede jeg en aftale med mig selv der hed en formiddagskop og en eftermiddagskop - og den aftale skal jeg have gang i igen.

Ellers er jeg ved godt mod og klar til at tage kampen op igen.
14 år10. maj 2010 kl. 07:55
Du ved jo godt hvad der skal gøres kan vi se og det skal nok lykkes til sidst selv om vi er nogle der kommer tilbage gang på gang. Overskriften kunne godt være min.

jeg er startet på suppekur med håb om at tabe de kilo jeg har tabt engang i år og så tælle kal igen. Jeg har ladet stå til den sidste mdr. uden nogen undskyldning
14 år10. maj 2010 kl. 15:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });