#2 af Asta Elise (slettet)
holder den gående
Du læser en tråd i debat > vægttabAsta Elise (slettet)
re: holder den gående
Min badevægt vil kun vise halve kilo, så jeg kan kun måle relativt store vægttab. Det jeg har læst er, at vægtforandringer foregår i ryk - både den ene og den anden vej. Kroppen er en indviklet mekanisme, så det er nok mange processer i gang, før man ser en forskel på vægten.
Hilsen Asta Elise
Hilsen Asta Elise
18 år20. marts 2006 kl. 08:47
annap (slettet)
re: re: holder den gående
Jepper. Vægten svinger. Min svinger rigtig meget. Jeg vejer mig hver dag, og jeg har faktisk præsteret at tabe over 2 kilo på en enkelt dag - væske simpelthen.
Jeg synes bare, du skal tage det helt roligt snartslank. Hvis du spiser som du skal og får rørt dig også, så kommer vægttabet også helt automatisk.
Pøj pøj - og hold nu fast ved det, selvom det ikke giver bonus med det samme :-)
Anna
Jeg synes bare, du skal tage det helt roligt snartslank. Hvis du spiser som du skal og får rørt dig også, så kommer vægttabet også helt automatisk.
Pøj pøj - og hold nu fast ved det, selvom det ikke giver bonus med det samme :-)
Anna
18 år20. marts 2006 kl. 12:30
Kirsten P (slettet)
re: re: re: holder den gående
Jeg oplever også at vægttabet kommer i ryk. Det er først nu der er kommet gang i det igen ellers har jeg stået stille i måneder og det er ikke særlig motiverende. Hvis du tænker tilbage er din vægtøgning nok også sket i etaper.
Min badevægt viser også kun halve kilo.
Her hos er vi kun 2 der skal have aftensmad, og det kan godt være lidt svært indimellem, da min mand ikke er så meget til grønsager. Det har ellers været sådan at det var min mand der lavede mad, men han er lidt ensformig i grønsagene så nu laver jeg også mad indimellem. Når jeg har lavet mad et par dage skynder han sig at foreslå at han laver mad igen.
Min badevægt viser også kun halve kilo.
Her hos er vi kun 2 der skal have aftensmad, og det kan godt være lidt svært indimellem, da min mand ikke er så meget til grønsager. Det har ellers været sådan at det var min mand der lavede mad, men han er lidt ensformig i grønsagene så nu laver jeg også mad indimellem. Når jeg har lavet mad et par dage skynder han sig at foreslå at han laver mad igen.
18 år20. marts 2006 kl. 12:43
Jeg vejer stadig det samme som jeg gjorde den 9/3.
Jeg følger WW og har ikke spist mere end mine tilladte points.
Det er mærkværdigt at mine vægttab foregår i ryk. Oplever i andre også at stå stille vægtmæssigt ( nogle få hundrede gram op og ned i løbet af ugen) for derefter at smide et halv eller et helt kilo på en gang???
Ellers går det fint. Vi spiser dejlig mad med masser af grønt. Min skønne datter er begyndt at smage på det hele efter storebror har forladt reden. Hun spiser med stor glæde salat nu, vil også gerne spise ærter, gulerødder, porrer og asparges. Skønt. Det åbner helt nye muligheder, at alle kan lide det grønne herhjemme. Det er vildt befriende ikke at skulle lave to slags aftensmad.
ønsker alle en god dag.
Knus Snartslank