logbog søndag

Du læser en tråd i debat > vægttab

logbog søndag
Endnu en god dag er gået. Var på arbejde fra 7:45 -15 :15
Har fået knap 1300 kal. ingen motion udover den der er indbygget i arbejdet. Nu har jeg lovet mig selv at hvis jeg forsætter på denne måde, må jeg spise æblekage på onsdag, hvor der er en på arbejde der har fødselsdag. Og det selvom det er dagen før vejningen.

morgen: ½ rundstykke m. sukkerfri marmelade
½ rundstykke m. cheasy friskost med urter og
krydderi
½ l. cultura light
1 kiwi

frokost: ½ stk rugbrød m.æg og sild
½ stk. rugbrød med kylling
1 tomat, 1 stk. agurk, rød peberfrugt.

Eftermiddag: 1 banan

aften: 1 kotelet, kartofler, blomkål, råkostsalat
18 år19. marts 2006 kl. 21:09
re: logbog søndag
Flot gået Kirsten. God ide med en lille belønning på onsdag.

Hilsen Asta Elise
18 år20. marts 2006 kl. 08:43
re: logbog søndag
Her kommer Astas logbog:

Jeg har haft besøg af sundhedsplejersken og min lille datter tager omkring en pakke smør på om ugen, selvom jeg prøver at spise sundt. Jeg har haft mine nagende tvivl om amning og vægttab - men nu er jeg rolig igen.

I denne uge vil jeg:
Drikke to glas vand før hvert måltid.
Kun spise til (mellem)måltiderne
Sige/tænke "Slank og Rank"
Lave maveøvelser når jeg skifter bleer. (Jeg har opdaget at jeg kan træne maven ved at vrikke hofterne fra side til side, mens jeg løfter bækkenbunden, trækker navlen ind, men holder lændesvajet i naturlig stilling)

Bliver man taget mere alvorligt som nogenlunde slank? Min fornemmelse er at ens vægt også præger forholdet til andre mennesker. Jeg har et skrivebordsskuffeprojekt som kræver en del salgstalent at får gjort virkelig. Måske kan et væggtab give mig lidt større gennemslagskraft arbejdsmæssigt.

Hilsen Asta Elise
18 år20. marts 2006 kl. 13:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });