#1 af Medister (slettet)
Åh de gamle bukser!!
Du læser en tråd i debat > vægttabMedister (slettet)
Åh de gamle bukser!!
Jeg startede ude på min nye arbejdsplads d.6/4 og jeg havde knapt været der en time da jeg sætter mig på hug og flækker mine bukser fra taljen og ned. Min reaktion var selv følgelig at bryde sammen i latter og det tog så lige toppen af pinligheden. I dag skulle jeg ud af døren, men de eneste bukser jeg bruger (alle andre er for små) var ikke færdige i tørretumbleren. Min veninde lånte mig så et par bukser og dem ødelagde jeg så også lige. Det blev bare for meget for mig:'o(
14 år3. maj 2010 kl. 22:46
Noire (slettet)
re: Åh de gamle bukser!!
Din stakkel :(
14 år3. maj 2010 kl. 23:09
lilja (slettet)
Åh for dælan da - det lyder ikke rart :( Et par kilo af så bliver det nok bedre og nu har du motivationen - ikke flere sprækkede bukser :) Hehe :)
14 år4. maj 2010 kl. 12:13
Godtigang
Det kan jeg godt forstå var træls...!
Men altså....for at se på den lyse side, ik...Da der var OL, der var der en kvindelig bobslædekører, der skulle bukke sig ned i afsæt lige før de kørte...hendes bukser revnede - og hun havde så lige et kørende kamera lige bag sig. og det klip blev det mest sete på youtube den dag....bare sådan lige for at fortælle at dit måske nok var pinligt, men trods alt ikke gik verden rundt! :)
Held og lykke med vægttabet!
Men altså....for at se på den lyse side, ik...Da der var OL, der var der en kvindelig bobslædekører, der skulle bukke sig ned i afsæt lige før de kørte...hendes bukser revnede - og hun havde så lige et kørende kamera lige bag sig. og det klip blev det mest sete på youtube den dag....bare sådan lige for at fortælle at dit måske nok var pinligt, men trods alt ikke gik verden rundt! :)
Held og lykke med vægttabet!
14 år5. maj 2010 kl. 13:26
Medister (slettet)
Tusind tak for opbakning...det virker dælme
14 år9. maj 2010 kl. 15:40
lilja (slettet)
HERLIGT ! :)
14 år9. maj 2010 kl. 15:49
KarinaHadsten (slettet)
Åh det kender jeg altså også godt. Ikke helt samme historie, men kender godt det med at have skabet fuldt af tøj man ikke kan passe. Jeg gik i lang tid og ville bare ikke købe noget nyt tøj, for jeg synes det var vildt frustrerende at jeg ikke kunne passe det jeg havde. Så jeg brugte udelukkende den smule jeg stadig kunne passe. Med det resultat at min veninde en dag spurgte til min økonomiske situation fordi hun havde bemærket at jeg altid gik i det samme tøj. Det blev bare for meget for mig. Og jeg tænkte at det sgu ikke gjorde noget for min motivation altid at gå i det samme tøj. Så jeg brugte et par tusinde kroner på nyt tøj og har det fantastisk i mit nye tøj selvom jeg selvfølgelig håber at det i løbet af nogle måneder bliver for stort.
Nå men altså - herfra en opfordring til at være lidt sød ved sig selv selvom man forhåbentlig snart kan være i alle de gamle bukser.
Nå men altså - herfra en opfordring til at være lidt sød ved sig selv selvom man forhåbentlig snart kan være i alle de gamle bukser.
14 år10. maj 2010 kl. 08:02