#2 af Noire (slettet)
Nogen som ved hvor...
Du læser en tråd i debat > vægttabNoire (slettet)
re: Nogen som ved hvor...
Så længe man bruger sin egen opskift er den nok svær at finde på nettet :P.
Men jeg ved at alletiders kogebog tit har ernæringsberegninger med på deres side så der kan du måske finde en rimelig standart lasagne opskrift.
Link til siden lasagne opskrift:
dk-kogebogen.dk
Ved ikke om det var det du ledte efter ??
Men jeg ved at alletiders kogebog tit har ernæringsberegninger med på deres side så der kan du måske finde en rimelig standart lasagne opskrift.
Link til siden lasagne opskrift:
dk-kogebogen.dk
Ved ikke om det var det du ledte efter ??
14 år3. maj 2010 kl. 21:42
bruger slettet
Åh... Jeg er så ringe til at formulere mig. SORRY! :(
Men jeg mener på hver enkelt råvare. For jeg synes ikke listen herinde har f.eks. lasagneplader, og så skal jeg jo selv taste varen, og det skal man jo med rigtig mange varer. Så kunne det være rigtig rart at finde dem online! :)
Men jeg mener på hver enkelt råvare. For jeg synes ikke listen herinde har f.eks. lasagneplader, og så skal jeg jo selv taste varen, og det skal man jo med rigtig mange varer. Så kunne det være rigtig rart at finde dem online! :)
14 år4. maj 2010 kl. 08:09
rdrd (slettet)
Du kan bare bruge pasta som indtastning Tutte80, mange ting kan gøres mere simpelt. Jeg forsøger f.eks kun at bruge de grundlæggende ting som indtastning, for at få alle vitaminer og mineraler med og det står jo ikke ved cheasy 13%, men så taster jeg det ind som ost 20 +, for det er jo i bund og grund det det er.
14 år4. maj 2010 kl. 08:15
bruger slettet
Det var da godt tænkt... :) Skal jeg lige huske, men fandt da et par steder hvor der er kalorietabeller online! :) Synes måske listen herinde er lidt lille? :S
14 år4. maj 2010 kl. 12:03
Jeg har f.eks fået lasagne til aften og gider ikke rende i skabene for at taste ALLE varer ind der ikke allerede er her inde.
Nogen gode råd til hvordan man nemmest griber det an, når man laver en ret og skal finde energifordelingen i den?!
Håber der et par venlige sjæle herinde som kan hjælpe?! :)