Kan det virkelig passe?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Kan det virkelig passe?
Hej alle
Skriver dette indlæg i en hvis desperation.. Har netop vejede mig for første gang siden i fredags og vægten viser to kilo mere!!! Hvordan kan det være muligt? Det skal siges at jeg ikke tror det har noget at gøre med ægløsning osv da det ikk er den tid på måneden...
Jeg spiser i min hverdag meget sundt har mange dage svært ved at nå op på meget mere end 1000 kalorier fordi jeg simpelthen bar er så mæt.. hvorn er det for fedtforbrændingen? madital fortæller mig jeg burde ha en dagligt indtag på 1300 det sys jeg bar er meget. Nårh men tilbage til min vægtøgelse i weekenden.. Normalt spiser jeg meget sundt og rør stort set intet usundt eller hvidt brød.. I denne weekend gav jeg så mig selv lov til lidt hvis brød en is og lidt søde sager.. Har ikk skrevet det ind i mad i tal men ka UMULIGT ha spist mere end 2000 kalorier.. Hva kan der være sket? sys ikke jeg har lyst til at ha den her elevator vægt og mister bare modet når jeg i løbet af ugen kommer ind i en god rytme med vægttab, nærmer mig mit mål, og så bar har taget det hele på mandag morgen.. Kan ikke se logikken?
På forhånd tak:)
14 år3. maj 2010 kl. 12:30
re: Kan det virkelig passe?
Det skal li siges at jeg ikke har trænet i weekenden, hvilket jeg ellers gør hver dag i løbet af ugen.. synes min krop skal ha en pause indimellem men det er måske forkert?
Egentlig er jeg bar forundret over om det kan påvirke ens vægt så meget at man spiser sundt i løbet af ugen og så synder lidt i løbet af en weekend? Jeg kan simpelthen ikke være sund 24/7, selvom det ville være det mest optimale;)
14 år3. maj 2010 kl. 12:34
re: Kan det virkelig passe?
Det kan nemt ske at de to kilo er væk igen i til imorgen. Jeg vejer mig kun hver søndag morgen, for det burde være den dag jeg vejer mest i løbet af ugen, da jeg også gerne vil have lidt guf i løbet af weekenden.
Så mit bud er at de to kilo bare er væske, fordi dine kulhydrat depoter pludselig er blevet fyldt op.
14 år3. maj 2010 kl. 12:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });