#2 af Muldebeerg
logbog lørdag
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: logbog lørdag
Ser ud til at ha' været en god maddag du har haft dig...Oksesteg uden sovs? Det er flot, synes jeg - det havde jeg nok ikke lige mestret uden at skulle "smage"..*gg*
Knus fra Mulde
Knus fra Mulde
18 år19. marts 2006 kl. 02:37
snartslank (slettet)
re: logbog lørdag
Hej Kirsten. Tillykke med dine nye briller - skønt at få et nyt (livs-)syn *GG*
Hvis du synes det er svært at få vægten til at flytte sig nedad skal du nåske droppe dine vindruer. Jeg blev i sommers helt vil med de kernefri druer og spiste 100 - 200 gram om dagen. Resultat: vægtstigning.
Ellers vil jeg da bare ønske dig pøj pøj med de sidste 8 kilo - når først man får hul går det rimeligt godt. Jeg tror du har fået hul.
knus snartslank
Hvis du synes det er svært at få vægten til at flytte sig nedad skal du nåske droppe dine vindruer. Jeg blev i sommers helt vil med de kernefri druer og spiste 100 - 200 gram om dagen. Resultat: vægtstigning.
Ellers vil jeg da bare ønske dig pøj pøj med de sidste 8 kilo - når først man får hul går det rimeligt godt. Jeg tror du har fået hul.
knus snartslank
18 år19. marts 2006 kl. 10:20
Kirsten P (slettet)
re: re: logbog lørdag
De smager nu godt de vindruer. Jeg køber dem heller ikke hjem til for så ville jeg bare spise til der ikke var flere, men de var i frugtskålen på arbejde.
18 år19. marts 2006 kl. 18:26
skulle på arbejde 14:45 - 23
Ingen motion idag.
morgenmad: hindbær med cheasy yoghurt, branmusli,hasselnødder( det er stort set det samme jeg spiser hver morgen)
frokost: ½ stk rugbrød med makrel i tomat
½ stk rugbrød med skinke
råkostsalat hvidkål/gulerod/ananas
Eftermiddag: 100 g vindruer
aften: oksesteg, kartofler, grønne bønner, asier.
Ingen sovs da jeg ikke ved hvordan den er lavet.
aften: 1 appelsin
Ca. 1300 kal. er det blevet til.