logbog fredag

Du læser en tråd i debat > vægttab

logbog fredag
nogle dage er bare fuld af fristelser, andre dage ser man dem ikke, men dagen idag var bare en af de dage hvor jeg så dem. Jeg er dog meget stolt af mig selv, det eneste forkerte jeg spiste var 4 lakridser(poletter). Det synes jeg selv var godt klaret, når der var brunsviger til formiddagskaffen og week-end kage til eftermiddagkaffen og supermarkedet slikhylder kaldte.

Alt i alt kom jeg ud af fredagen og havde spist ca. 1500 kal. Ingen motion.
18 år18. marts 2006 kl. 09:41
re: logbog fredag
Smadderfot, synes jeg! 4 lakridser er jo ingenting i forhold til flere stykker kage... bare du huskede at nyde dem!

God weekend til jer alle.
18 år18. marts 2006 kl. 10:33
re: logbog fredag
Du har ret i, at man nogle dage har nemmere ved at få øje på alle de fristelser, der kan være omkring en.
Det var flot at du kunne la' brunsvigeren stå! Kæmpe skulderklap for det :-)
Ang. de 4 poletter...så kan det max være 20kcal du har fået.
Synes i hvertfald at det var flot at du modstod alle andre fristelser!
18 år18. marts 2006 kl. 11:23
re: re: logbog fredag
Hej Kirsten!

Også lige et skulderklap fra mig. Det er flot at modstå både weekendkage og brunsviger, når det stod lige foran dig...

Kan du have en dejlig søndag..

Knus fra Muldebeerg
18 år19. marts 2006 kl. 02:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });