Hej allesammen

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hej allesammen
Hej,
Så fandt jeg også frem til denne afkrog af internettet og hvilket fantastisk program jeg lige stødte ind i. Det er de utroligste ting man kan finde, når man mindst venter det.

Nå, men en lang historie gjort kort: Jeg har i tidernes morgen vejet over 100 kg. og tabte 46 kg. Nu har de 15 så sneget sig på igen over det sidste års tid og har ingen planer om, at lade dem flytte ind permanent. Derfor er jeg her, da personlige omstændigheder gør det svært for mig, at styre vægttabet uden hjælp. Så jeg er lykkelig for at jeg fandt dette sted. Kampen har været i gang et stykke tid, men den starter først i dag - her hos alle jer andre, som gør så flot et stykke arbejde (har jeg snydelæst mig til rundt omkring).
Håber at jeg kommer til at befinde mig ligeså godt her, som alle i andre.

Regner med at bruge dagbogsfunktionen til det meste opdatering frem for forum. Så skulle i have lyst til at følge med, af den ene eller den anden årsag, har jeg gjort min profil offentlig - tror jeg nok :o)

Men altså - hej fra mig og glæder mig til at være en del af dette sted :o)
14 år26. april 2010 kl. 08:55
re: Hej allesammen
Hej med dig, og velkommen. Jeg vil lige korrigere én ting: det hedder ikke snydelæse, bare læse. :-) God fornøjelse med progammet, som du vil opdage er endnu bedre end du tror i første omgang. Og så vil jeg da opfordre dig til at være eller læse med på forummerne - der er masser af gode råd og opbakning at få!
14 år26. april 2010 kl. 12:03
Velkommen til - og tillykke med det flotte vægttab.

14 år26. april 2010 kl. 12:28
Velkommen hertil og brug bare stedet som du finder bedst - det er super super godt :)
14 år26. april 2010 kl. 12:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });