#1 af Qriuz
De mange fristelser
Du læser en tråd i debat > vægttabQriuz
De mange fristelser
Jeg startede på madital for 10 dage siden, og det er det rette værktøj for mig. Jeg har allerede tabt mig 3,4 kg og det er jo over al forventning, da jeg normalt ikke kan tabe mig og har nærmest prøvet alt! Jeg holder mit kalorieindtag på omkring 1000 kalorier + - om dagen, og det er altså noget, der virker! I går havde jeg bare sådan en trang til saltet chips og jeg rendte rundt i butikken og læste varedeklarationer på samtlige chips. Jeg føler med alle misbrugere - afhængighed er virkelig en belastning! Jeg skal lige sige, at chipsene blev på hylden og jeg lavede i stedet en lækker guacamole (avocado, fromage frais, hvidløg og lime) med gulerodstænger til, og jeg overlevede faktisk, og jeg er super glad for det i dag.
14 år24. april 2010 kl. 11:51
annie jørgensen (slettet)
re: De mange fristelser
hej qriuz det er godt at du har tabt dig, det er meget godt at du ikke spiser chips, det er meget usund. dyrker du motion hver dag, går du tur eller løber du. jeg har også tabt mig, jeg dyrker motion på arbejde hver dag og hver weekend går jeg tur. hilsen annie jørgensen
14 år24. april 2010 kl. 12:03
Qriuz
Hej Annie, jeg træner i fitness center 2 gange om ugen, og det er faktisk stort for mig - det har jeg ikke gjort i flere år. Jeg må tage et skridt ad gangen og måske ender det med, at jeg ligefrem kan li' at dyrke motion :)
Du har også tabt dig - super godt :)
Du har også tabt dig - super godt :)
14 år24. april 2010 kl. 12:11
Qriuz
Jeg ser lige, at du kun vejer 49 kg, så du har nok ikke de store vægtproblemer trods alt :D
14 år24. april 2010 kl. 12:13
hej qriuz jeg har ikke nogen vægtproblem. jeg dyrker meget motion hver dag, så jeg taber mig. det er meget godt at du dyrker motion 2gange om ugen flot. jeg dyrker motion 3 gange om ugen. hilsen annie jørgensen
14 år24. april 2010 kl. 12:37
lilja (slettet)
Det er bare flot gået Qruiz :) Jeg er også rigtig glad for siden her og glæder mig over at vægttabet støt går ned af :) Det er bare hårdt de der dage, hvor tænderne virkelig bare løber i vand, men man bliver SÅ tilfreds med sig selv når man formår at stå imod. Måske kan det bruges fremover at tænke i følelser omkring mad/motion fremfor trangen ? Jeg bruger det og har rimelig held med det. Altså hvis jeg vil have f.eks. en kage, så tænker jeg på den følelse jeg har bagefter hvis jeg spiser den og det er jo negative følelser, hvorimod hvis jeg står imod jeg vil være tilfreds, stolt mv. :) Det samme med motion :)
Og godt du har fundet alternativer, der kan give den søde tand lidt, mens sundt. Pøj pøj forsat.
Og godt du har fundet alternativer, der kan give den søde tand lidt, mens sundt. Pøj pøj forsat.
14 år24. april 2010 kl. 13:27
hej lilja det er flot at du holder dig fra kager og søde sager, det kan være svært at holde fra søde sager. jeg spiser ikke slik mere og jeg dyrker motion hver dag og jeg dyrker også motion på arbejde. dyrker du også motion hver dag. hilsen annie jørgensen
14 år24. april 2010 kl. 13:54
lilja (slettet)
Hej Annie
Ja det er rigtig godt at holde sig fra slik og kage, og jo længere tid man holder sig fra det jo nemmere bliver det :) Jeg dyrker ikke motion hver dag, men arbejder på at få mere motion puttet ind i min hverdag :)
Flot at du både dyrker motion og spiser sundt :)
Ja det er rigtig godt at holde sig fra slik og kage, og jo længere tid man holder sig fra det jo nemmere bliver det :) Jeg dyrker ikke motion hver dag, men arbejder på at få mere motion puttet ind i min hverdag :)
Flot at du både dyrker motion og spiser sundt :)
14 år24. april 2010 kl. 14:47