#2 af bruger slettet
NY :) gode råd?
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: NY :) gode råd?
Det der har virket bedst for mig er simpelthen at notere alt hvad jeg spiser ned. Man finder man ud af rigtig mange ting om kostsammensætning. Jeg har oplevet, at ting jeg troede var sunde og bidragende til vægtab, faktisk var rigtig kalorieholdige. Og Man finder ud af hvor mange kalorier der er i "synderne". Man er mere motiveret for at spise sundt og holde sig inden for kaloriebudgettet ved at noter ned.
Held og lykke med dit vægt tab :o)
Held og lykke med dit vægt tab :o)
14 år21. april 2010 kl. 21:25
MilleKD (slettet)
re: NY :) gode råd?
Jeg er også rimelig ny her på siden. Jeg ville gerne tabe 5-6 kg fra start, og jeg startede med at følge en suppekur den første uge og tabte derved 3 kg. Dejligt med et hurtigt vægttab for at komme igang! Kuren finder du på dk-kogebogen.dk - søg på "tab 5 kg" - så finder du opskriften. Du kan skrive igen, hvis du er interesseret, så har jeg et par gode "fif".
Mvh Mille
Mvh Mille
14 år21. april 2010 kl. 22:03
jeg er helt ny her inde (startet i dag) og vil defor bare gerne have nogle gode råd og lidt støtte :)
jeg er 21 år og 171 høj og vejer ca. 75 kilo :s men vil gerne ned på omkring 65 :) nogen der har det ligesom mig?
jeg er ikke alt for god til at spise lige sundt altid og motion er også lidt begrænset.. men nu skal det være så jeg kan blive sommerklar:)
hvor hurtigt kan man tabe sig? nogle der har erfaringer :)
KH Louise