Dagbog for Baby

Du læser en tråd i debat > vægttab

Dagbog for Baby
Hejsa

Jeg har lige besluttet mig for at lave en slags dagbog ( håber det er okay) for ligesom at holde mig selv lidt i ørerne.

I dag er jeg for alvor begyndt igen at steppe afsted på stepperen, okse med vægtene osv. Jeg skal til byen med min søn for at se på konfirmationstøj, så der bliver der gået lidt.

Vejret har været ekstremt træls i lang tid -når der er sne/is kommer jeg ikke udenfor en dør.
FORÅR tak!

Hilsen
Baby
18 år16. marts 2006 kl. 10:13
re: Dagbog for Baby
Det er en god ide at skrive dagbog her på siden. Selvom der ikke er nogen som kommenterer, bliver det læst, så man bliver holdt øje med.
18 år16. marts 2006 kl. 12:45
re: re: Dagbog for Baby
Ja, jeg tror det kan være svært at kommentere alle de gode indlæg der efterhånden kommer herinde :-) (Sådan har jeg det i hvert fald selv) Men det er rart at sidde og læse og se, at jeg ikke er ene i min båd.

Hilsen
Baby
18 år16. marts 2006 kl. 12:51
re: re: Dagbog for Baby
Ja for mig virker det også, at skrive dagbog her på siden. Jeg læser også hvad i andre skriver, selv om jeg ikke altid kommentere det.
18 år16. marts 2006 kl. 12:52
re: re: re: Dagbog for Baby
Jeg fører min egen privat dagbog. Men jeg synes det er fint, at du melder ind her. Det giver også os andre mulighed for at følge med I, hvordan andre griber tingene an :-)

God konfirmation :-)

Anna
18 år16. marts 2006 kl. 17:13
Hej Baby
Skriv du endelig bare løs! Som de andre siger, så er det ikke altid du får en kommentar med på vejen, men vi "holder" stadig øje med dig og ser, hvad du får lavet og indtager i løbet af dagen....*ss*
Det kan være en rigtig go' hjælp og støtte til en selv, -det er nu engang ikke særligt sjovt at skrive at man har spist 3 plader marabouchokolade (af de store), vel...

Knus og pøj pøj til dig fra Muldebeerg.

Håber I fandt noget fint tøj til sønnike..
18 år17. marts 2006 kl. 03:11
re: Hej Baby
Hejsa igen

Så fik jeg mig igen taget sammen :-)
Ifølge vægtskemaet herinde, så burden min vægt ligger under 63 kg, men den siger stædigt 65,5 !

Jeg har fået steppet på min mini stepper i dag: 50 minutter, 10 min på Pilates bold, 10 min med håndvægte, 10 min med mavetrimmer og en rask gåtur på en time.

Min kost har været : rugbrød m ost
5 kiks ( Digestive) med Høng
1æble, en banan og en appelsin samt 1½ liter vand - indtil nu.

Vi skal have kartofler og frikadeller til aften, så laver lige lidt grøntsager dertil.

Det har været svært for mig at finde motivationen efter så mange ugers smerte-tur i denne omgang - ja, og vejret har da heller ikke ligefrem indbudt til gåture.
Nu må det vænne - jeg vil ud at gå i dejligt vejr uden at ligne en mummitrold i påklædning :-)

Hilsen
Baby
18 år21. marts 2006 kl. 16:09
re: re: Hej Baby
I dag og i går har jeg travet en dejlig lang tur i frisk gang på ca 50 minutter. Om lidt springer jeg på min ministepper og pilatesbolden.

Mit mål med motionen er 2½ time pr dag, som før min smerteperiode. Jeg er OBS på min kost, men går ikke så meget op i om jeg nu får fordelt det rigtigt. Det kan jeg ganske enkelt ikke overskue.

Jeg tror på, at vægten går ned igen, når jeg er oppe i niveau med træningen.

Rigtig god weekend til jer alle :-)

Hilsen
Baby
18 år25. marts 2006 kl. 13:53
re: re: re: Hej Baby
I dag har jeg steppet på ministepperen i en time og brugt Pilatesbolden i 10 min. Om lidt står den på en gåtur på ca 45- 60 min.

Jeg har indtil nu spist en stor appelsin, 5 Digestivekiks med Høng og drukket 1½ liter vand.

Min vægt vil bare slet ikke flytte sig ;-( Den står i dag på 66 kg. Håber snart den begynder at flytte sig lidt igen.

Hilsen
Baby
18 år28. marts 2006 kl. 12:48
re: re: re: re: Hej Baby
Min vægt siger nu 64,9 kg, efter jeg går lidt mere intensivt til værks mht motionen.

Jeg drikker mine 2 liter vand i løbet af formiddagen, hvor jeg også motionerer -så er jeg fri for at rende på toiltettet hvert 5 minut resten af dagen :-)

Det betyder så også, at jeg ikke spiser, før omkring middag -der er ikke plads pga vand. Og jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvornår det er rigtigst at spise i fht motion. Der er så mange meninger om det.

Jeg skriver kun min "dagbog" i denne tråd, da jeg synes, det er nemmest.

Spændende at se, hvad vægten siger på torsdag.

Hilsen
Baby
18 år2. april 2006 kl. 13:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });