motion og vægten

Du læser en tråd i debat > vægttab

motion og vægten
jeg har tabt mig meget, jeg spiser ikke fede sager og jeg drikker ikke sodavand mere, jeg drikker kun vand. jeg spiser mager kød. jeg dyrker motion på arbejde og i weekend går jeg tur. jeg vil godt hjælpe jer med at dyrke motion og komme ned i vægt.
14 år18. april 2010 kl. 20:56
re: motion og vægten
det er jo det folk allerede er i fuld færd med... jeg forstår ikke helt hvordan du kan hjælpe? :-)
14 år19. april 2010 kl. 07:41
hej miysel jeg skriver hvordan i tabe jer, i skal spise grønsager og mager kød. og i skal dyrke motion, gå tur og løbe, i skal dyrke motion 3 gange om ugen. skriv hvis i skal have hjælp. hilsen annie jørgensen
14 år19. april 2010 kl. 09:01
Hej Annie,

du kan hjælpe meget ved at deltage i de debatter der er, eller lægge dine tips i tråden til det.

Du skal nok ikke forvente at der er nogen der vil henvende sig direkte til dig med deres vægtproblemer.

Velkommen til! hvor meget har du tabt dig med din metode - og hvor hurtigt?

hilsen Siri
14 år19. april 2010 kl. 10:07
Kære Anne.
De ting du skriver, ved folk jo godt i forvejen.
Så forstår ikke rigtig hvordan du vil hjælpe..
14 år19. april 2010 kl. 22:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });