#2 af Fifmikkel (slettet)
Torsdagsvejning
Du læser en tråd i debat > vægttabFifmikkel (slettet)
re: Torsdagsvejning
Super flot!! Sjovt... vi har det nøjagtig samme mål *g*
Ja de 200 g jeg fik vejet mig frem til i mandags, ryger så på her i jeres torsdagsvejning.
Ja de 200 g jeg fik vejet mig frem til i mandags, ryger så på her i jeres torsdagsvejning.
18 år16. marts 2006 kl. 09:05
FruT (slettet)
To pakker smør! Det er da rigtig godt gået! Synes selv det er lidt sjovt at regne sit vægttab ud i smørpakker :-)
Jeg synes dit mål er meget realistisk.
Hvad har du ændret på i forhold til, hvordan du spiste inden du besluttede dig for at slanke dig?
Et kæmpe skulderklap herfra...
Jeg synes dit mål er meget realistisk.
Hvad har du ændret på i forhold til, hvordan du spiste inden du besluttede dig for at slanke dig?
Et kæmpe skulderklap herfra...
18 år16. marts 2006 kl. 09:10
Baby (slettet)
re: re: Torsdagsvejning
Min vægt står på 65,6 kg. Det skyldes, at jeg er for sløv for tiden.
Prøver seriøst at tage mig sammen -nogen der gider sparke mig lidt?
Hilsen
Baby
Prøver seriøst at tage mig sammen -nogen der gider sparke mig lidt?
Hilsen
Baby
18 år16. marts 2006 kl. 10:10
Asta Elise (slettet)
Hvad jeg har ændret
Jeg er på barsel og ammer - så mit "plejer" handler om at være alene med et stort køleskab og en tilsvarende stor appetit! Når jeg har været på barsel med mine store børn har jeg taget et halvt til et helt kilo på om måneden - selvom jeg ammede et barn som også tog et kilo på om måneden.
Jeg plejer at spise havregrød om morgenen - nu har jeg lært at spise rå frugt i tern over grøden
Som mellemmåltider spiste jeg før gerne flere stykker kage/wienerbrød. Nu får jeg et enkelt stykke brød og lidt frugt. (Til festlige lejligheder får jeg stadig lidt kage)
Til frokost spiste jeg før fire halve: Nu får jeg tre halve og nogle gulerødder
Til aften kunne jeg før spise uden at ane hvor meget. Nu tager jeg en lille portion og overvejer om det er nødvendigt med mere.
I løbet af dagen spiste jeg mariekiks, nutella, pålægschokolade, rosiner, lakrids eller hvad som helst. Nu spiser jeg til (mellem)måltiderne og tager en kop te og måske en gulerod hvis jeg trænger ind i mellem.
Jeg plejer at spise havregrød om morgenen - nu har jeg lært at spise rå frugt i tern over grøden
Som mellemmåltider spiste jeg før gerne flere stykker kage/wienerbrød. Nu får jeg et enkelt stykke brød og lidt frugt. (Til festlige lejligheder får jeg stadig lidt kage)
Til frokost spiste jeg før fire halve: Nu får jeg tre halve og nogle gulerødder
Til aften kunne jeg før spise uden at ane hvor meget. Nu tager jeg en lille portion og overvejer om det er nødvendigt med mere.
I løbet af dagen spiste jeg mariekiks, nutella, pålægschokolade, rosiner, lakrids eller hvad som helst. Nu spiser jeg til (mellem)måltiderne og tager en kop te og måske en gulerod hvis jeg trænger ind i mellem.
18 år16. marts 2006 kl. 12:41
Kirsten P (slettet)
re: re: re: Torsdagsvejning
Juhu, jeg har tabt 1 kg her til morgen, så nu er det 1½ kg siden vi startede torsdagvejning. Det går langsomt, men det går så jeg må sige til mig selv at det er sådan det skal være.
18 år16. marts 2006 kl. 13:00
annap (slettet)
re: re: re: re: Torsdagsvejning
Hej. Tillykke til jer alle, der har tabt jer. Jeg synes I klarer det rigtig flot allesammen.
Jeg har også selv tabt mig i denne uge. Øh, kan ikke huske hvad jeg vejede sidste torsdag - jeg har fast vejedag om mandagen. Men siden 1. marts er der røget 2,3 kilo af - skønt!
Anna
Jeg har også selv tabt mig i denne uge. Øh, kan ikke huske hvad jeg vejede sidste torsdag - jeg har fast vejedag om mandagen. Men siden 1. marts er der røget 2,3 kilo af - skønt!
Anna
18 år16. marts 2006 kl. 17:05
FruT (slettet)
re: Hvad jeg har ændret
Det lyder da som en rigtig god ændring du har gjort i forhold til kost :-) Et langsomt vægttab er jo også det kroppen har bedst af. Og hvis du føler de ændringer du har gjort er det der skal til og det som du kan holde, så er det jo det du skal fortsætte med.
Og til jer alle; tillykke med vægttabene - nu skal vi bare fortsætte den gode stil :-)
Og til jer alle; tillykke med vægttabene - nu skal vi bare fortsætte den gode stil :-)
18 år16. marts 2006 kl. 17:36
Muldebeerg
STORT tillykke...
...til Jer alle med vægttabene, -det kører bare på skinner og det er rart at se. Men BABY! Kan du så se at komme igang..*ss* Sender dig fluks en favnfuld motivation og viljestyrke, så du har lidt at starte op på....Dagene er blevet længere og lyser, så det er bare med at komme ud i det (nogen gange) dejlige vejr...Off you go dear..*ss*
Ja, min vægt...hhmmm..den gi'r jeg Jer lige i løbet af weekenden, har som sædvanlig ikke fået mig vejet..*ggg*
Keep up the good work!
Knus fra Muldebeerg
Ja, min vægt...hhmmm..den gi'r jeg Jer lige i løbet af weekenden, har som sædvanlig ikke fået mig vejet..*ggg*
Keep up the good work!
Knus fra Muldebeerg
18 år17. marts 2006 kl. 03:04
grankogle (slettet)
Hejsa til alle.
Min vægt sige minus 200g ikke meget men mange bække små giver jo en stor å ikke *ss* så nu har jeg et sammlet vægttab på 6,8 kg.
Knuser go god weekend til alle.
Min vægt sige minus 200g ikke meget men mange bække små giver jo en stor å ikke *ss* så nu har jeg et sammlet vægttab på 6,8 kg.
Knuser go god weekend til alle.
18 år17. marts 2006 kl. 13:14
Hilsen Asta Elise