Top motiveret!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Top motiveret!
Endnu en onsdagsvejning og yderlig et halv kilo er røget - det er bare skønt. Var egentlig først lidt mut over, at det kun var 500g, da jeg tænkte på det fine vægttab jeg ellers har haft over 3 uger, hvilket er 4 kg.

Status er nu, at jeg efter 4 uger, har tabt 4,5 kg. Og det er da dejligt.

Jeg ønsker jer alle en fantastisk god dag.

Det er en skam at der ikke er flere "aktive" bruger i forum'et.
18 år15. marts 2006 kl. 15:18
re: Top motiveret!
Hey - det er da superflot. Det er jo over et kilo om ugen i snit. Godt gået!

Jeg tror, at hvis vi alle er rigtig aktive, så tiltrækker det også flere aktive -en god cirkel, om du vil :-)

Knus Anna
18 år15. marts 2006 kl. 16:18
re: re: Top motiveret!
Det kunne i hvert fald været rart at kunne dele sine op- og nedture med andre, end dem man er sammen med til hverdag. De trænger ind imellem til lidt aflastning :-)
18 år15. marts 2006 kl. 16:37
Det er da super flot!! Tillykke.

4½ kg på 4 uger... wow, bare det var mig *s*

Ja det er synd der ikke er flere aktive brugere herinde, men mon ikke vi kan tiltrække lidt flere snart?

God dag til dig også, selvom den snart er slut, i hvert fald for mit vedkommende.

Knus
18 år15. marts 2006 kl. 21:41
Hej Jørgensen!

Sender lige et kæmpe skulderklap for det flotte vægttab. TILLYKKE med det...Det er godt kæmpet.

Ja, det er meget svingende hvor mange der bruger forummet. For et års tid siden blev det flittigt brugt, så måske kommer der flere aktive til jo mere vi nærmer os sommeren og bikini/badetøjs-sæsonen..

Knus fra Mulde
18 år15. marts 2006 kl. 22:19
Mange tak for jeres ord - det er da bare rigtig dejligt. Jeg melder mig i hvert fald på banen i det her forum. :-) og glæder mig til at følge jeres kamp mod de ekstra kilo.
18 år16. marts 2006 kl. 08:18
Tillykke med det fine vægttab.
4,5 kg på fire uger - det er fantastisk!
Kan du overhovedet få armene ned?

Hilsen Asta Elise
18 år16. marts 2006 kl. 08:26
Hej

Jeg vil rigtig gerne deltage i denne debat - men jeg syens hver gang jeg prøver - så ender jeg i en forkert debat, hvor der aldrig er nogen der svarer.
Hvad gør i?
Opretter en ny tråd hver gang eller skriver blot videre??
Jeg er måske lidt langsom - men vil gerne deltage
Knus og god dag
18 år16. marts 2006 kl. 08:31
Jeg kan se at du har ramt rigtig nu - hvis problemet er teknisk. Altså et skrive det rigtige sted. Der er en del aktive her i vægttabsforrummet, så du burde blive hørt her.

Hilsen Asta Elise
18 år16. marts 2006 kl. 08:42
Det kan være svært at få armene ned igen ;-) Men det bliver nok endnu værre den dag jeg kommer under de 70 kg - så bliver jeg slet ikke til at skyde igennem.
Til Grevinden: det her er også min første "tråd" og jeg er rigtig glad for den respons jeg har fået tilbage. Jeg er helt sikker på, at folk gerne vil deltage, hvis du opretter en tråd.
18 år16. marts 2006 kl. 09:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });